Hej alle, Jeg er så småt i gang med at starte en lille konsulentvirksomhed (i første omgang ved siden af mit arbejde). Domænet er købt, hosting m.m. er også på plads, men hvilket program skal jeg lave min hjemmeside i? Har indtil videre leget lidt bricksite.com, men synes ikke helt lever op til mine forventninger. Ser frem til at høre jeres gode bud :-) Hilsen Simon |
Anbefalinger til hjemmesideprogram
- 1
HELT enig. Jeg startede med joomla, kunne godt finde ud af det, men i wordpress er alting bare meget nemmere! |
Ung iværksætter med store drømme
Ja Simon brug Wordpress, får du nogenside nogle spørgsmål omkring wordpress så skriv mig en pb eller skriv til admin(A)e-sorensen.dk :) God vind. - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Som andre skriver det, så er valget mellem Joomla eller Wordpress, begge to gode CMS systemer som er opensource samt så udbredt at du kan finde hjælp og tutorials over alt hvis det er du pludselig sidder fast :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Brug wordpress. |
Jeg kan kun varmt anbefalde concrete5, det er det eneste CMS system (jeg har prøvet) der lever op til mine forventninger, det har det nemmeste bruger interface jeg har set til dato, også crasher det ikke engang når man ligger sine egne php koder ind i |
Er også på Wordpress vognen. Er en spade til programmering og får alligevel løst de fleste problemer uden større besvær. Der er endda et tema klar til dig (betalt): |
Great price :) |