UCAR er i alle fald modig på et åbent forum, som givet også kan læses af folk fra skat - hvordan man bedst snyder for told og moms ved import fra USA. Jeg er enig med dig Jeppe - det er aldrig smukt at snyde for der er jo kun resten af os til at betale. Man ved at mange gør det i det private men når det breder sig til promotion af snydet via en ellers ærlig iværksætter-side - så lugter det ilde I virkeligheden, uden at være jurist, tror jeg en forum kan retsforfølges hvis det skulle virke som standarden, at dér finder man råd om snyd inden for bogføring, skat og moms (vi havde en anden igår som irettesatte Peter Revisor for et korret bogføringsråd, med at man da ikke drømmer om at opgive salg af aktiv, og hvis skat spørger til det, siger man det er blevet borte) Not the way forward for Amino friends vh |
UCAR er i alle fald modig på et åbent forum, som givet også kan læses af folk fra skat - hvordan man bedst snyder for told og moms ved import fra USA.
Kender ikke mere til VIA and hvad jeg har læst på deres side og her. Var ikke klar over at det var scam.
DTP er dog fuldt legalt idet det er afsender som afholder udgifterne til told og moms.
Haydar