Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms af køb fra USA ?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

UCAR er i alle fald modig på et åbent forum, som givet også kan læses af folk fra skat - hvordan man bedst snyder for told og moms ved import fra USA.

Jeg er enig med dig Jeppe - det er aldrig smukt at snyde for der er jo kun resten af os til at betale. Man ved at mange gør det i det private men når det breder sig til promotion af snydet via en ellers ærlig iværksætter-side - så lugter det ilde

I virkeligheden, uden at være jurist, tror jeg en forum kan retsforfølges hvis det skulle virke som standarden, at dér finder man råd om snyd inden for bogføring, skat og moms (vi havde en anden igår som irettesatte Peter Revisor for et korret bogføringsråd, med at man da ikke drømmer om at opgive salg af aktiv, og hvis skat spørger til det, siger man det er blevet borte)

Not the way forward for Amino friends

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

UCAR er i alle fald modig på et åbent forum, som givet også kan læses af folk fra skat - hvordan man bedst snyder for told og moms ved import fra USA.

Kender ikke mere til VIA and hvad jeg har læst på deres side og her. Var ikke klar over at det var scam.

DTP er dog fuldt legalt idet det er afsender som afholder udgifterne til told og moms.

Haydar

Fra Merring
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Fra  RJ BLÆK & TONER SERVICE Skrevet kl. 22:31

Hej Irene

Tjek lige http://www.shopusa.com/shopusa/denmark/

De klarer alt for dig

Se her uddrag fra mail:

ShopUSA står som importør og dermed betaler alt told og importmoms til SKAT. Hun forklarede at så længe ShopUSA stor for alt importhåndtering og betaler SKAT kan man anvende ShopUSAs service på lige fod som importerede man varer direkte fra et andet EU land. Netop fordi ShopUSA har taget hånd om importmoms og told på de varer der importeres fra USA til DK i ShopUSAs CVR-nr.

Mvh.

Rene Johnsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:04

Rene Johnsen:

den virker umidelbart ærligt nok. Men  man kommer så af med told og moms og fragt helt normalt - slipper bare for at håndtere. Jeg kan ikke lige bedømme hvad de tager ekstra, sikkert ikke det store (ud over fragt naturligvis)

Jeg testede bare at taste et UR, og 1000 $ som fob pris = ca 5.820 kr - og jeg ved at hvis de kommer normalt, så skal jeg regne med ca 30% extra i told (4% af den del af beløbet) + først og fremmest moms 25% OG toldbehandling m.m. = 7.566 kr som normal pris ind i Danmark.

ShopUSA tager for den 8.795 kr ialt - så noget ekstra koster det trods alt.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)