Hej Aminoer. Mit navn er Przemek og jeg er 17 år gammel. Jeg går på HTX og bliver 18 om 2 måneder. Mit problem er at jeg bor lidt over 30km væk fra min skole og skal rejse med toget hver dag. Det ender med at jeg står op kl 6:00 og er hjem fra skole 16:30. Og derfor har jeg ikke mulighed for at have fritidsjob (hvertfald ikke mange timer om ugen) og det gør selvfølgelig at jeg ingen penge har. Og når man bor over 30km væk fra skolen koster transport utrolig meget. Plus alle de andre ting jeg betaler for i forvejen. Det jeg tænker om i AMINO'ER ikke havde en idë til at starte noget som kunne belønne mig småt og som jeg kunne lave hjemfra så jeg også har tid til mine lektier. En hjemmeside ville være perfekt. Men det kræver at jeg smider helt masse penge og tid i det. Og det præcist hvad jeg ikke har. - Måske skal jeg søge arbejde hos en netbutik? Jeg lærer hurtigt og har en lille errfaring med hjemmesider + og generelt computere som jeg interreserer mig rigtig meget for. Nogle forslag til hvordan jeg skal starte smart og småt? Hilsen Przemek W. (mail: thehejlb@gmail.com) |
At lave en hjemmeside kræver ikke en helt masse penge. WordPress er gratis, og hos unoeuro kan du købe et webhotel til 9 kroner per måned.
Husk at du også snart får SU :=)!