Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til en god start

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Mit navn er Przemek og jeg er 17 år gammel.

Jeg går på HTX og bliver 18 om 2 måneder. 

Mit problem er at jeg bor lidt over 30km væk fra min skole og skal rejse med toget hver dag. Det ender med at jeg står op kl 6:00 og er hjem fra skole 16:30. Og derfor har jeg ikke mulighed for at have fritidsjob (hvertfald ikke mange timer om ugen) og det gør selvfølgelig at jeg ingen penge har. Og når man bor over 30km væk fra skolen koster transport utrolig meget. Plus alle de andre ting jeg betaler for i forvejen.

Det jeg tænker om i AMINO'ER ikke havde en idë til at starte noget som kunne belønne mig småt og som jeg kunne lave hjemfra så jeg også har tid til mine lektier.

En hjemmeside ville være perfekt. Men det kræver at jeg smider helt masse penge og tid i det. Og det præcist hvad jeg ikke har.  - Måske skal jeg søge arbejde hos en netbutik? 

Jeg lærer hurtigt og har en lille errfaring med hjemmesider + og generelt computere som jeg interreserer mig rigtig meget for.

Nogle forslag til hvordan jeg skal starte smart og småt?

Hilsen Przemek W. (mail: thehejlb@gmail.com)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:56

At lave en hjemmeside kræver ikke en helt masse penge. WordPress er gratis, og hos unoeuro kan du købe et webhotel til 9 kroner per måned. 

Husk at du også snart får SU :=)! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04

Ingen arme, ingen småkager! Skype-Wink

- Man kan lave småpenge på utrolig mange måder og mulighederne er næsten utallige. Men det kræver som minimum enten tid, hårdt arbejde eller penge.

Jeg forslår du laver en blog om noget du selv synes er fedt at læse og skrive om.
Spiller du f.eks. meget tennis, så skriv om alt hvad du synes er fedt om tennis - noget folk gerne vil læse og tit googler.

Når du har nogle besøgende, så smæk nogle reklamer ind :-)

Et domæne koster 99 kroner, det kan du vel godt klare og hvis du virkelig vil igang, så finder du ud af det med hjemmesiden - man kan købe det billigt, men man kan også lave det selv.

Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 13:22

Det har du ret i det med SU min ven. Men det bare ikke til at regne med for os der er hjemmeboende'.

Hjemmesiden tager lang tid og det kræver man har fat i noget folk har lyst at læse om. - men hmm. Måske er det en god mulighed? Tænker over det. (p.s google annoncer giver ikke så mange penge igen hvis man ikke har tusidviser af besøgende hver dag?)

Mange tak for jeres gode svar og håber på mange flere. Kom med forslag!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

For meget brok - for lidt resultater :P

Du skal af med enten tid, penge eller hårdt arbejde - dem som opnår stor succes ofre tit alle 3 ting.

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:26

Evt bruge dine erfaringer omkring hjemmesider og computere?

Det kan jo være alt lige fra hjælp til installering af programmer til installering af Bredbånd til opsætning af hjemmesider, der må da helt sikkert være nogen som godt kunne bruge en hånd til at få ordnet sådanne ting i dit område. At lave en blog hvor du evt skriver om det du interessere dig for, er absolut heller ikke en dum ide.

Efter min mening skal du helt sikkert gå efter det som du interessere dig for, og hvis bare det kan give lidt penge i kassen sammen med din SU, så er du jo godt på vej til at overtage verdens herredømmet.

Go vind :D

Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 14:07

Mange tak for den positiv respons. Og du har ret Kasper. Der er nok nogen der søger en som mig. Skriver en annonce til et eller andet jobs søgning teams. Og så må jeg bare i gang. Mange tak alle sammen (;

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 14:54

Du kunne jo prøve CPA sider...

Jeg har f.eks. en lille hjemmesider, hvor den er tilmeldt et CPA affiliate netværk.
De downloads som jeg smider op på min side, uploader jeg gennem dette CPA affiliate netværk, hvor folk så skal udfylde nogle spørgeskemaer, for at kunne downloade mine filer.

I denne måned var jeg tæt på at runde de 2000 ,- og det er alt på autopilot.
Jeg har tjent godt og vel 1000-2000 hver måned de sidste 8 måneder på autopilot. 
Autopilot er bare et udtryk for at jeg har lavet min hjemmeside, og så har den stået, uden jeg har rørt den i 8 måneder, og tjent mig nogle gode penge ;-)

Jeg går selv på HTX, andet år og fylder 18 her til sommer.

Jeg synes det er et forsøg værd. Du kan evt. kontakte mig hvorved jeg kan hjælpe dig lidt igang :) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)