Hej Alle, Jeg håber dette er det rigtige forum til et spørgsmål om søgemaskineoptimering.
Jeg er nystartet med en virksomhed der beskæftiger sig med elektronisk dokumenthåndtering. I den forbindelse har jeg selvfølgelig lavet et website, og jeg gør hvad jeg kan for at få søgemaskinerne til at "elske" mit site.
Jeg er klar over at det kan tage noget tid, før man får gode placeringer, men hvad jeg ikke forstår, er at en konkurrerende virksomhed til min, ligger som nummer 1 på adskillige søgemaskiner med søgeordet "fakturahåndtering" (og andre). Som enhver anden ville gøre (tror jeg) besøgte jeg sitet www.basware.dk for at se hvad de havde på deres site, der kunne sørge for sådan en god placering til dem. Noget overraskende finder jeg ud af, at de ikke har ordet nævnt én eneste gang på den side der linkes til, og at de hverken har ordet i titlen, beskrivelse eller keywords.
Hvordan *#!%#!?* kan det lade sig gøre??
|
Hej Michael
Prøv at søge på ordet failure på google: http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-40%2CGGLG%3Ada&q=failure&meta=
Så dukker denne side op som nr. 1: Biography of President George W. Bush
Hvis du kigger på den side så indgår ordet failure ikke ret mange steder der - selv om det måske burde
- men den side ligger nr. 1 fordi der er tusindvis af links til siden på ordet failure.
Nu har jeg ikke været inde og se det selv - så det er bare et hurtigt bud - at du skal kigge lidt på hvilke sider der linker til dem og ikke mindst hvilke ord der bruges.