Meget mørk side og blå tekstfarve er jo ikke lettest at ses på mørk baggrund det er jo ikke den meste lyse farve oveni ikke valgt hel lyseblå tekstfarve.
hvid tekst farve ville jeg vælge de steder hvor valgt grå tekst farve hvid er lettere at læse på mørk baggrund.
Titlerne
husk brug h1 hver side og under titler h2 h3 dette overskuelig gøre en side
Husk hver gang et kerne ord nævens linker du til en side der omhandler dette ord, den side starter med h1 , du kan lave en wiki ordbog omkring dine emme ord og blogger omkring nyheder på din side.
Ordbog kan bruges til alle de emme ord der ikke lige med 100% sikkerhed forstås måske som du have hvad mener du med blandt andet ordret = klamphugger ?
kontakt siden
Frem der med CVR nummer igen det skaber troværdighed og en kontaktformular er det derved lettere at kontakte dig
Billeder
Giv alle billederne titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det ser man da ikke på kontakt siden kun vis køre hele vejen ned til bunden af siden og der en del plads denne side så hvorfor skulle jeg køre ned til bunden af siden , det skaber troværdighed at hurtigt ser du CVR nummer
En klamphugger skal forstås som en håndværker der arbejder lidt for hurtigt og ikke tænker på at folk skal leve med byggeriet i mange år frem.
Jeg mente ordene skulle forklares på siden , jeg forstår det nu , men det er lidt svært for mig at skrive til alle der er inden på din side hvad en klamphugger