Ser meget bedre ud med det nye logo design.. Der mangler dog lidt mere grafisk identitet over sidden.
En god ide vil være allerede at placere nogle billeder af tøj på forsiden, først vil det få siden til at se mere indbydende ud og så kan du lave det om et link til netop den side hvor tøjet skal sælges.. Gør det til en banner, eller en mindre billede galleri..
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
man skal kun komme med ros, ikk'? For ros er så meget mere konstruktivt end ris - uanset hvad!?
Måske du skulle kigge på dit første indlæg.
Dine faver og kompination af bobler og tomme sider, ligner noget jeg kastede op igår.(Undskyld min udtale, men sandt.)
Hans side har noget indhold og et design vi faktisk kan finde rundt i.
- Emil
Igen: Dine udtalelser har intet med noget at gøre. Jeg har ikke bedt om din mening om mit website :-) Trådstarter har til gengæld bedt om vores. Hvad blander du dig overhovedet for? :-)
Fint nok, at du ikke kan lide farverne på min side. What do I care? :-) Hvis du ikke kan finde relevant indhold på mit website i forhold til, hvad man har brug for at vide, når man skal vælge en tekstforfatter, så kunne det måske være, at du ikke har forståelse for, hvad en tekstforfatter kan hjælpe med?
Start med at skifte din egen grimme profil-avatar og din ble og få dig noget erfaring og en forståelse for værdien af feedback - hvadenten den er positiv eller ej! I hvert fald hvis man selv har bedt om den!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Er I ikke rare at holde fokus på at hjælpe trådstarter, der beder om feedback?
Jeres indbyrdes mudderkast må I hellere end gerne holde ude af debatten.
På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Er I ikke rare at holde fokus på at hjælpe trådstarter, der beder om feedback?
Jeres indbyrdes mudderkast må I hellere end gerne holde ude af debatten.
På forhånd tak.
Med glæde, John! Især hvis du havde rygrad nok til at påpege, at jeg ikke startede selve mudderkastningen med "AngryBird"! Vedkommende kastede sig over mig i ly af et latterligt navn og mangel på et profilbillede.
Jeg gav ærlig feedback på trådstarters indlæg - hverken mere eller mindre. Men hvis Amino er nået dertil, hvor det kun gælder om at rose og ikke "rise", så meld endelig ærligt ud. Så skal jeg med glæde overlade aktiviteterne til rygklappere som "AngryBird".
PS! Jeg vil ikke bruge mere negativ energi på denne tråd, men i stedet bruge mit overskud på noget konstruktivt. God aften!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Godt du ikke er Designer Thomas. Hans side er bestemt ikke en ommer. Ligesom Facebook ikke er en ommer. Det kaldes en enkelt side.
Faktisk er hans side så flot at den ikke indeholder fejl. Ingen Margin fejl eller andre dumme fejl eller rettelser der mangler. Hans side er et godt eksempel på hvor simpelt t et OK design kan laves.
Bestemt ikke nogen OMMER.
Ikke for at lyve så vil jeg faktisk på mange måder mene at hans side kunne nemt overgå din hjemmeside i design. Hvis man klikker ind på nogle af dine undersider kan man snakke om en ommer.
- Emil
Flot website du selv har! :-) Hvilken skabelon har du brugt? Sikken personlighed!