Hej Amino! Jeg har valgt at sælge mine ene webshop, da jeg ikke længere har tiden og motivationen til at drive sitet, desværre. Siden er lavet i Unique Systems, der er et dansk system, der er super overskueligt og nemt at finde ud af. Jeg startede med at lave siden i Prestashop, men valgte senere at skifte til Unique Systems, da jeg synes dette system var lettere. Den ideelle køber er en person, der går med lysten til at drive en webshop, og prøve at bruge kræfterne på markedsføring og at sælge produkter. Jeg har ikke lavet nogen form for markedsføring andet end lidt SEO(Kan forbedres meget). Siden har dog stadig haft kunder. Et par stykker før skiftet til Prestashop, og et par stykker efter skiftet til Unique Systems. Siden ligger på plads 1 på Google, når man søger på 'computeretui' og har tidligere lagt godt på andre ord indtil jeg skiftede til Unique Systems. Det kan dog op-arbejdes igen. Med i prisen medfølger et lager til en værdi af cirka 4000,-(cirka 4000,- værdi i indkøbspris) Lageret har en vejl. udsalgspris på cirka 8000,-. Udover det medfølger domænet: computersleeves.dk. Begge domæner, computeretui.dk og computersleeves.dk er vigtige keywords hvad angår salget. Siden kører primært over dropshipping. Det vil sige, at leverandøren sender og pakker kundens bestilling for dig, og sender den direkte til din kunde. Så slipper du for risikoen ved lager samt logistikken. Jeg kører pt. med Moneybookers som betalingsløsning, men kan med fordel skiftes til en anden. Der er produkter jeg har på lager, der er ikke er oprettet på siden. Det køber får ud af at købe min webshop fremfor at starte sin egen er:
Der vil selvfølgelig blive lavet en købs-kontrakt, så køber er er sikret bedst muligt :-) Jeg er åben for tilbud, men har en prisidé på 13.999,- ekslusiv moms, inklsuiv varelager. Udover det tilbyder jeg 3 timers sparring, hvor jeg sætter køber ind i driften. Sidst men ikke mindst, så kan webshoppen ses her Jeg har sikkert glemt at nævne noget, så lad mig endelig høre, hvis I har spørgsmål. Mvh Søren |
Jeg kan enten kontaktes på kontakt(snabel-a)shsmedia.dk eller på PM.
Mvh Søren