Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd og tips til affiliate side søges!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

1. Din tekst skal frem på forsiden! - Når jeg trykker "Læs mere" så er der jo masser af tekst, lad den komme frem til læseren - ellers smutter din kunde inden køb.

2. Jeg savner lidt nogle billeder, lidt farve osv. Jeg synes måske din hjemmeside hander en tand for lidt om cykelkurve - Altså jeg kan godt se produkterne er cykelkurve, men jeg mangler nogle billeder af folk med cykler osv. - You know what I mean :-)

3. Mere SEO. Jeg synes måske også du kunne pifte slogan'et lidt op. Ikke bare "Billige cykelkurve" - Spice it up.

Venligst

Ebbe Hansen 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:15

Lige en sidebemærkning:

Der bliver søgt 390 gange på det "eksakte" ord cykelkurve hver måned. "cykelkurv" bliver søgt 1000 gange og dertil er der et eksempel som cykelkurv til hund som bliver søgt godt 300 gange osv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:29

Teksten og den interne links struktur

Mere viden på siden , kan se den side du linker til har længere produkt beskrivelser 

lav den længere end den side du linker ved at komme med flere tis og ideer , hvad gør denne her cyklekurv god til din cykle tur 

holdbarhed tips

cykle tips denne her cykle er denne cykle kurv bedste til , det kræver selvfølgelig du kigger leder rundt omkring på forskellige sider efter mere viden end der står på de sider du linker altså bare omskriver lidt ord i den tekst du linker 

vis ikke gør så din tekst giver en tillægs viden, hvorfor skal jeg så bruge din side end bruge den side du linker , du skal derfor ligge en del viden på siden

Du kan lave både en nyheds blog på siden og en wiki side omkring cykle kurve på siden , der giver en masse viden, denne ordbog skaber en interne struktur på siden husk ved hver gang et kerne ord nævnes linker du til denne side denne side starter med h1 omkring dette kerne ord

Titlerne

Titlerne der er kun brugt h1 på siden ,ved at gøre siderne større mere viden der huske brug under titler h2 h3 h3

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:11

Tak for alle de gode råd! Det er helt sikkert nogle ting jeg vil overveje!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)