Hej det ser flot ud, det eneste problem er bare at armen på profilbilledet ikke passer med kroppen på indholdssiden. Den sidder simpelthen for højt oppe. Hilsen Christoffer. |
Det ene billede passer ikke med det andet.
Hej det ser flot ud, det eneste problem er bare at armen på profilbilledet ikke passer med kroppen på indholdssiden. Den sidder simpelthen for højt oppe. Hilsen Christoffer. |
den er rigtig paen! gid jeg saa saadan ud ! |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Hej, Han ser godt ud..Sikken en overkrop..Øh jeg mener siden ser godt ud Den skal nok blive en succes. Held og lykke med den. Mange hilsner Heidi |
Fejlen ligger i at da testsiden blev lavet, var der ikke så mange bogstaver i side navnet - så nu hvor der er kommet flere bogstaver på har "Synes godt om" knappen rykket sig en tak ned. |
Mange tak for feedbacken alle sammen, jeg er også blevet rigtig tilfreds med siden! Håber den giver et indtryk af fitness og velvære, samt personlighed med videoerne. |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Ahh.. hvorfor så ikke lige så skåret de 20px af i toppen så det spiller på den rigtige side? Ser godt ud ellers! :) Kim |
Kim, det bliver gjort inden længe. Du kan se årsagen hertil længere oppe ![]() Vh Emil |