Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Diskobil stjålet - min Mercedes Sprinter 315 forsvandt fra firmaet i nat :-(

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:01

Hej

Det lyder rigtig surt, og jeg håber den bliver hurtigt fundet.

Et registreringsnummer som man kan holde øje med ?

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Skrevet kl. 21:21

Tak.

Den hedder vu97188

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 21:38

Bor i Sorø, skal nok se om jeg kan få øje på den.

Men det er jo nok næppe nogle som lige har skulle bruge en bil til en kort tur, siden man snupper en med startspærer, så de ved nok hvad de laver dem som har taget den. :(

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:45

Jeg vil også mene at den nok enten ryger igennem en butiksrude inden for den nærmeste fremtid eller er på vej til Polen eller et tilsvarende sted. For en ting er at de måske smækker et par nye nummerplader på den, men det ser jo også ud til at der står Jeres logo på den og det er lidt mere tricky hurigt at få fjernet. Så det er desværre nok ikke en bil der er stjålet med henblik på at køre rundt i den i landet i længere tid.

Jeg ved fra en del af vores kunder i håndværker-branchen, at de er begyndt at få installeret GPS-trackere i bilerne. Nogen af dem har endda prøvet at få stjålet bilerne imens de har holdt parkeret på en byggeplads ved højlys dag. Så de er ret kolde og hurtige dem som snupper dem.

/Jesper

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Skrevet kl. 22:56

Tak for det, det er virkelig surt!

Udover at vi bruger rigtig meget tid på at vaske, holde og ordne bilerne så de præsentere sig ordentligt når de kommer ud til kunderne - så står vi også lige over for julesæsonen med en masse julefrokoster. Bilerne er indrettet til det, så det er ikke lige at leje en Hertz ind.

Jeg er spændt på forsikringssagen der kommer, den er jo stjålet med startspærre. Ydermere så holder vi vores biler helt ekstremt, så vi vil jo gerne have noget tilsvarende ind igen.

GPS er en mulighed, som på sigt bliver aktuelt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)