Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en god landingsside til dukkehuse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I min webshop hvor jeg handler med legetøj har jeg tidligere kun haft én kategori der havde noget med dukkehuse at gøre. Men da jeg nu er begyndt at forhandle et mærke mere Lundby dukkehuse har jeg delt det op i 3 kategorier Så jeg har følgende: Dukkehus ,Dukkehuse Goki ,Lundby dukkehuse

Men så er problemet at hvis nogen kommer ind på min hjemmeside ved at søge på ord som dukkehuse eller tilbehør til dukkehuse, så vil jeg jo gerne have at de skal se alle 3 sider. Derfor vil jeg høre om i synes at det fungere med de links jeg har lagt ind, øverst til højre, til de andre 2 sider. Skaber de forvirring eller sender de budskabet: "fandt du ikke hvad du søgte på denne side så kig her"

Eller har i evt. andre ideer til hvordan det kan gribes an.

M.v.h.

Charlotte

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Fra Fanø
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Autobuy.dk og bedrebiloekonomi.dk Skrevet kl. 12:50

Et hurtigt svar: Tydelige links!

"Klik her for at se Goki-dukkehuse"

"Klik her for at komme til dukkehuse-forsiden"

etc.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:27

Teksten

Teksten alt for småt den er helt nede på 8,5 , sæt på standard 11-12 dette gør siden mere læselig .

De andre sider med flere produkterne

jeg kan ikke se alle 3 billeder på siden du linker , meget mere frem med og gerne meget større , det er jo en overskrift der skal fremhæves , folk skal let se der er andre ting på siden.

Betingelserne 

betingelserne ved køb kunne jeg ikke finde på siden frem med den meget mere.

Billederne

husk giv billederne titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning.

kontaktsiden

kontakt siden gerne en kontaktformular der derved lettere at kontakte dig.

overskrifterne

Nærmeste ikke brugt overskrifter på siden husk h1 på hver side hvad kerne ordet er om denne side og undertitlerne h2 h3 h4 , der deler siden op i vigtighed og gør en side langt mere overskuelig.

interne link struktur

husk alle sider lav interne links dette hjælper dig op ad ved du viser vejen frem linke til undersider på anden siden på din side , der omhandler det kerne ord og den side starter med h1 omkring dette kerne ord.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)