Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis vareprøve - hvad skal det bruges til?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 3
Fra  Maling Halvpris Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

På min hjemmeside kan man bestille en gratis vareprøve. Jeg har haft store problemer med brugere fra sider som www.gratisting.dk og andre lignende:

Jeg har nu lavet en formular, der spørger til hvad folk skal bruge vareprøve til, samtidig offentliggør jeg beskeden 100 % ucensureret, jeg sletter nogle helt få irrelevante indlæg - men ellers ingen redigering. Det har faktisk hjulpet rigtig meget.

Jeg tror også mange "potentielle kunder " er glade for at se hvad andre har skrevet

Er der nogen der har en mening om den type af offentliggørelse/genbrug af tekst?

Se evt. hvordan det ser ud her:
http://www.solfilmhalvpris.dk/gratis_vareprove.asp

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:53
Nu har jeg tidligere erfaring med fx gratisting.dk, og min erfaring viser at målgruppen (til alt det er gratis), heller ikke er dem du appelerer til, men derimod de mere seriøse som har et formål med produktet de bestiller. Derudover kan jeg ikke umiddelbart se hvad man får derinde - er det bare et lille stykke på 10x10 cm, da dette også vil holde en del væk.

Solfilm er nok en svær ting at give gratis ud, da folk som skal bruge solfilm, bare skal bruge solfilm, og derfor ikke kan se den store idé i at få en vareprøve tilsendt. En idé til dig, kunne evt. være at sponsorere nogle biler og give dem gratis solfilm, mod at du fik en reklame på bilen - det ville give dig en del opmærksomhed. Sørg dog for at det ikke er en gammel bil som holder i garagen hele dagen, men fx en brian-bil som deltager rimelig aktivt i diverse arrangementer og træf.

// Jesper Skov

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:05
Du kunne også lade den gratis prøve indgå som en vare i webshoppen og så lige tage 4,75 eller et andet symbolsk beløb til porto.

Jeg tror bestemt ikke, at alle kunder bryder sig om til evig tid at være nævnt på din hjemmeside med navn, så hvis du vil gøre det, du gør nu, syntes jeg, du skal undlade navnet ved beskrivelserne.

Noget andet er, at jeg har set på din side i al almindelighed. Vi har i både produktion og butik solfilm på vinduerne. Jeg har fravalgt det her på kontoret pga. den farveforvrængning, der sker (selv i pænt solskin kommer det let til at se ud som om, det trækker op til tordenvejr). Jeg har forgæves ledt på din hjemmeside om oplysninger omkring det, for det kan da være, at der er sket forbedringer på det punkt. Så jeg kan bestemt godt se ideen i en vareprøve, også for at se, hvor "mørkt", det skal være

Til slut lige en kommentar mere, som slet ikke er noget, du spørger om, men jeg handler stort set aldrig på sider, hvor man ikke kan ringe og spørge. Ikke fordi, at jeg gør det så tit, og slet ikke, hvis tingene er godt beskrevet, men bare det at muligheden er der, signalerer for mig prof. hjemmeside og ikke bare hobby. At man ikke kan ringe til dig, kan være velovervejet fra din side, og du har måske ligefrem dine grunde til det, og jeg siger også bare dette som en kommentar, som du kan se helt bort fra, hvis det er irrelevant for dig.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)