Det er et linkkatalog ingen ting at kopiere:) Alt skal jo være unikt.
@ Tænkstort
Tror ikke helt du forstår :) - just-meat kom i retten fordi det ikke er lovligt at have samme donæme ingen for 1-2 bogstaver. Netop fordi man kan jo komme til at trykke forkert.
Fin tanke tænkstort, men tror jeg ikke du skal være bange for, der findes mange hjemmesider hvor der står facebook- foran, og de har ingen problemer.
Ideen er rigtig god, og du vil nok kunne tjene en sjat på adsence, eller noget andet.
- Emil
Domænet er ikke det vigtigste det er hvad står , siden og tag nu ikke unødvendige chance og du vil opdage alt den tid lige pludselige er spildt og med den bagtanke i hovedet , jo mere succes jo mere spild vis de køre domænesag og folk er fuldt ud motiveret til at videre formidle denne siden , vis der er en stor chance for at alt arbejde er spildt
Det er desværre ikke korrekt, du kan tage en backup af dit arbejde og ingen vil komme til skade, altså jeg er sådan set ligeglad, hvis ingen snupper donæmet så gør jeg det en dag i fremtiden. :)
Donæmet har også noget at sige seo mæssigt. Men ellers kald den fb-grupper.dk gør hvad i vil :)
- Emil
Korrekt du kan tage back up af arbejdet dog det der vigtigst er du har videre formidlet siden , det går over til det gamle domæne , du vil derved skulle starte forfra igen vis siden skal findes i google
Domænet betyder ikke det afgørende , det er hvad der står på siden og jeg mener det er en unødvendig chance at tage , find et godt slogan og byg dit eget og byg ikke på et andens brand
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er et linkkatalog ingen ting at kopiere:) Alt skal jo være unikt.
Når du bruger deres domæne navn kan alt arbejdes tabes , uden links til en side findes den ikke google og hvorfor begynde og satse på en side , hvor man kan se næsten alt arbejde er spildt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nu prøver jeg lige igen at forklare, tag en backup og ingen arbejde er spildt, der er ingen konkurrence på det keywords, så du får ingen problemer seo mæssigt.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.