Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer med biler ...

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Lasse jeg vil give dig ret at det er normal.

Men vi taler vel standard postordre vare som Film, Strømper, osv.

Når det er specialvare så tror jeg at det er en del anderledes

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:47
Dato: 16-04-2007 19:42:56 Forfatter: Ronnie Gasseholm
Lasse jeg vil give dig ret at det er normal.

Men vi taler vel standard postordre vare som Film, Strømper, osv.

Når det er specialvare så tror jeg at det er en del anderledes

Viskerblade er jo helt specifikke; man ved hvad man har bestilt og vil få leveret - man bliver ikke overrasket over forkert størrelse, farve eller udformning - ergo ser jeg ikke viskerblade som et produkt der oftere vil gå retur end så mange andre produkter - snarere tværtimod når du eks. sammenligner med strømper eller film (antager film i klub som levere vilkårlig film hver måned).

I mit regi er det også et meget specifikt produkt; modtageren ved eksakt hvad der lander hver måned - og vi har uhyre få, ja nærmest næsten ingen returvarer. Kun folk der afmelder deres automatisk levering.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 19:49
Igen er jeg rimelig enig sålænge vi antager at folk har deres bil i lang tid.

Og det er her jeg tror man kan have lidt problemer.

Men man kunne måske vende den så folk over 25 kunne aktivere dette og ikke under 25 :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:01
Dato: 16-04-2007 19:49:17 Forfatter: Ronnie Gasseholm
Men man kunne måske vende den så folk over 25 kunne aktivere dette og ikke under 25 :)

Øh... hvorfor nu det?
Tidligere i tråden har vi talt om, at der kan ryge en mail ud et par dage før man trækker penge og pakker produktet hvor man skriver noget i retning af "...om to-tre dage lander dine næste viskerblade til din PEUGEOT..."

Har man mellem to visker-leveringer skiftet bil, kaster man blot en mail tilbage - eller logger ind og ændrer viskerbladene fra PEUGEOT til Opel.. or whatever it might be...!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 20:02
Okay det havde jeg misforstået.

Hvis det gøres sådan, så skal det bare igang :)

Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:12
Ideen med forsikringsoplysningen ville være meget god, men jeg tror desværre ikke det vil være muligt.

Der er et andet program under opsejlning hvor man simpelthen kan taste bilens registreringnummer ind også se alt omkring bilen med hensyn til reservedele.

Det er faktisk lykkedes branchen at få startet en lovændring på dette område så det kunne blive muligt, så det bliver lidt spændende at følge.

Jeg vil gerne sige tak til alle de gode input jeg har fået i denne tråd, det er virkelig rart når mennesker vil hjælpe.

Derudover skal jeg trække i arbejdstøjet og se at komme igang med siden som skal ændre bilisteres købsvaner med en massiv markedsføringskampagne samt en abonnementsordning. :-)

Jeg skal nok smide et link når jeg kommer igang med siden og ja der kan godt blive tale om ret meget aminorabat... :-) !

Igen Tak for hjælpen, jeg håber at jeg kan hjælpe med noget den anden vej på et tidspunkt.

Jens Kristoffersen

De venligste hilsner Jens Kristoffersen

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)