Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer med biler ...

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var faktisk en RIGTIG GOD ide !!

Det vil jeg lige arbejde videre på om det kan lade sig gøre, for det kan jo være at de har skiftet bil imellemtiden.
Men så kunne man jo sende dem en mail 14 dage inden afsendelse hvor de kunne rette de nye oplysninger på bilen og godkende afsendelsen.

Tusind tak for det input Lasse. !

De venligste hilsner Jens Kristoffersen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:38
Dato: 16-04-2007 11:16:12 Forfatter: Jens K
For uanset hvor meget jeg gerne ville, så kan jeg ikke få dem til at være i postkassen :-)

Smæk evt. et ekstra tilbud med en ny postkasse med ;)

Lyder ellers som en god ide, men husk også at lave billeder med hvordan man gør det. Det kunne være rart at kunne printe det ud og tage med ud til bilen... tror næppe at en video vil gøre så meget lykke derude ;)

Min mekaniker fixer min bil..... jeg hans computer ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:49
Dato: 16-04-2007 11:36:49 Forfatter: Jens K
Det var faktisk en RIGTIG GOD ide !!

Det vil jeg lige arbejde videre på om det kan lade sig gøre, for det kan jo være at de har skiftet bil imellemtiden.
Men så kunne man jo sende dem en mail 14 dage inden afsendelse hvor de kunne rette de nye oplysninger på bilen og godkende afsendelsen.

Tusind tak for det input Lasse. !

Nu skal du lige være skarp, Jens... du skal ikke give folk FOR mange muligheder for at afmelde deres ordning ;-)
Men, eks. en mail 3-4 dage før leveringstidspunktet; "Om 4 dage lander dine nye vinduesvisker til din PEUGEOT - har du ændringer i forhold til bilmærke eller viskermærke, så kontakt os allerede idag!"

Alt det der med afmelding af abonnementsordningen: Det skal de aktivt SELV gøre, enten telefonisk eller ved at finde proceduren på din website.

Betaling for abonnementet sker naturligvis ved at du automatisk trækker betalingen samme dag du pakker og sender viskerbladene...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:58
Nej det kan du have ret i.. 14 dage er måske nok for lang tid :-)

Ideen med at lave et årsabonnement ville være en god ide, så må man jo lave en mail og sende rundt når deres abonnement er slut.

Sådan så de automatisk tilmelder sig igen.

De venligste hilsner Jens Kristoffersen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:18
Dato: 16-04-2007 10:48:32 Forfatter:Jens K

Hvor køber i jeres viskerblade ?

Ville I selv skifte dem, hvis der var en del penge at spare ?

Ville I købe dem via nettet hvis der var en side hvor der var en komplet typeliste ?

>Hvor køber i jeres viskerblade ?
Som regel køber jeg viskerblade på tanken, da jeg som regel aldrig får skiftet i tide, og så en aften bliver irriteret over slidte visker og kører på tanken hvor de sikkert koster det dobbelte af hvad de vil koste andre steder.

> Ville I selv skifte dem, hvis der var en del penge at spare ?
Jeg skifter næsten altid selv. Primært pga. ovenstående med mit købsmønster. Desuden tror jeg heller aldrig at jeg har oplevet at et værksted har mindet mig om slidte visker. Gid de gjorde det...

>Ville I købe dem via nettet hvis der var en side hvor der var en komplet typeliste ?
Det ville nok kræve at jeg blev bedre til at få dem skiftet inden de bliver alt for ringe. Men ellers jo, det var absolut noget jeg kunne finde på at købe online.

Generelt skal viskerne være gode. Det lort man kan købe i THansen er ikke pengene værd. De visker måske fint de første 14 dage, og derefter går det stærkt ned af bakke. Jeg har prøvet dem én gang, og skiftede dem meget hurtigt ud, så den besparelse var svært at få øje på. Hellere give det dobbelte for nogle der kan holde 3x så lang tid

mvh Carsten

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:21
PS: Der ligger måske en udfordring i forsendelsen. Hvis ikke pakken kan gå i postkassen, og jeg skal på posthuset efter pakken, så går fidusen lidt tabt mht. at gøre det nemmere...
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:00
Dato: 16-04-2007 11:57:50 Forfatter: Jens K
Nej det kan du have ret i.. 14 dage er måske nok for lang tid :-)

Ideen med at lave et årsabonnement ville være en god ide, så må man jo lave en mail og sende rundt når deres abonnement er slut.

Sådan så de automatisk tilmelder sig igen.

Du skal ikke lave det som årsabonnement i den forstand at når året er omme så skal du kontakte dem for at høre om de vil fortsætte...
Du skal simpelthen blot gøre det sådan at folk koble sig på en ordning hvor de får leveret X antal vinduesviskere PR. ÅR så længe de ønsker; indtil de afmelder sig...!

Der er skal implementeres så meget "automatik" som overhovedet muligt overfor kunden, så denne ikke behøver tænker over hvorvidt han eller hun skal fortsætte...!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:17
Sjovt at folk brokker sig over viskerne fra THansen. Jeg kører over 30.000 km om året og skifter som regel kun 1-2 gange om året. I øvrigt er det jo ikke én og samme model visker man får - det er afhængigt af bilmærke, model og årgang, skulle jeg hilse at sige. Så det er lidt groft at generalisere sådan..

Dermed må jeg sige for mit vedkommende at det ikke vil være interessant at købe over nettet, hvis det bliver dyrere. Og uanset leveringsformen (paprør eller ej) skulle det være med tilladelse til at efterlade ved døren eller lignende, hvilket PostDK mig bekendt ikke kan finde ud af. Der er no way at jeg gider tage tidligere fra arbejde for at nå på posthuset for at hente et par skide viskerblade som ikke er beklædt med diamanter, og jeg tvivler på at andre vil.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:17
Dato: 16-04-2007 12:18:04 Forfatter: Carsten Jacobsen
 Desuden tror jeg heller aldrig at jeg har oplevet at et værksted har mindet mig om slidte visker. Gid de gjorde det...

Så skal du bare have en Toyota.

Mine biler skal være værkstedets problem - ikke mit.

De skal køre, viske, styre, bremse, lyse osv. uden at jg behøver at røre ved andet en rattet og speederen.

Jeg betaler sandsynligvis for meget for viskerblade, for når bilen er til service og jeg fortæller om trælse streger på ruden i regnvejr, holder det op bagefter.

Hvis jeg skulle bruge en onlineservice, ville jeg slå op under bilmærke, årgang og model. Jeg gider ikke vide, hvad mine viskerer hedder - de komme alligevel ikke, når jeg kalder.

Men hvis jeg nu var bilfreak, ville jeg helt sikkert købe viskerblade et sted, hvor jeg har været tilfreds med at købe andre ting til min bil.

mvh Hans

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:30
Dato: 16-04-2007 13:16:33 Forfatter: Idenion Der er no way at jeg gider tage tidligere fra arbejde for at nå på posthuset for at hente et par skide viskerblade som ikke er beklædt med diamanter, og jeg tvivler på at andre vil.

Du har helt sikkert fat i en pointe, at man jo ikke gider stå i kø på posthuset for at hente viskerblade.... det er jo ren tortur, især taget i betragtning hvor sløv betjeningen ofte er i den "institution".

MEN, du skal nu ikke være så skråsikker udi at vurdere forretningsideen som komplet uinteressant; når man blot skaber et behov for de mange bilejere "outthere" som rent faktisk selv skifter viskerblade (selvom jeg må medgive Hans at det jo "plejer"/kan høre under alm. service på bilen) så kan ideen sagtens flyve.

Den eneste downside ideen har lige nu - er leveringen hos kunden - men det findes der sikkert en løsning på - der er jo andre der flytte pakker fra A til B end Post Danmark - og de plejer nu ikke have nogle problemer I blot at levere en pakke ved dør/andet sted og så bare køre.

MVH

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)