Nu hvor du minder mig om det så tror jeg at mine vindues visker snart skal skiftes ud, men jeg vil købe det online hvis det var penge at spare, men personligt tror jeg at hvis jeg skulle bruge vindues visker så ville jeg ikke søge på nettet, men vil rende ned til T-H. |
Jeg kan godt høre på det hele at der er mange THansen kunder... :-)
Dem kan man heller ikke komme udenom, men til daglig mærker vi ikke noget til dem andet end vi sælger lidt varer til dem.
Vi er Dansk importør af MOMO, Brembo, Green, OZ fælge, Carlsson, Hartge osv. Altså alle mærkevarerne i autobranchen, vi har et stort forhandlernetværk i hele Danmark, og jeg kan lige så godt slå fast med det samme, Der er et markedet for kvalitet !!! Kunden er i den sidste ende villig til at betale lidt ekstra for at få en mærkevare/godt produkt.
Så det med at vi er lidt dyrere end de billige viskerblade fra THansen, er jeg heller ikke bange for.
Problemet med leveringen har man jo også i de andre butikker jeg driver og det syntes ikke at være et "problem", mange får sendt til deres arbejdsplads eller et sted de ved der er nogen hjemme.
Nogle sender endda til værkstedet som skal skifte delen for dem. :-)
Vi sender ca. 20.000 pakker på årsbasis så det kunne være at man kunne lave en aftale med dem om at de kunne sætte det et sted hvis det stod højt og tydeligt på pakken.