Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer med biler ...

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor du minder mig om det så tror jeg at mine vindues visker snart skal skiftes ud, men jeg vil købe det online hvis det var penge at spare, men personligt tror jeg at hvis jeg skulle bruge vindues visker så ville jeg ikke søge på nettet, men vil rende ned til T-H.

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:22
Jeg kan godt høre på det hele at der er mange THansen kunder... :-)

Dem kan man heller ikke komme udenom, men til daglig mærker vi ikke noget til dem andet end vi sælger lidt varer til dem.

Vi er Dansk importør af MOMO, Brembo, Green, OZ fælge, Carlsson, Hartge osv. Altså alle mærkevarerne i autobranchen, vi har et stort forhandlernetværk i hele Danmark, og jeg kan lige så godt slå fast med det samme, Der er et markedet for kvalitet !!! Kunden er i den sidste ende villig til at betale lidt ekstra for at få en mærkevare/godt produkt.

Så det med at vi er lidt dyrere end de billige viskerblade fra THansen, er jeg heller ikke bange for.

Problemet med leveringen har man jo også i de andre butikker jeg driver og det syntes ikke at være et "problem", mange får sendt til deres arbejdsplads eller et sted de ved der er nogen hjemme.

Nogle sender endda til værkstedet som skal skifte delen for dem. :-)

Vi sender ca. 20.000 pakker på årsbasis så det kunne være at man kunne lave en aftale med dem om at de kunne sætte det et sted hvis det stod højt og tydeligt på pakken.

De venligste hilsner Jens Kristoffersen

Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:26
Lasse... Nu skriver du at man skal lave et abonnement der stræker sig indtil kunden selv framelder sig, men hvordan gør man så med PBS hvis kunden betaler med Dankort ???

F.eks. så bruger jeg Scannet til mine 5 shops og der er det ikke engang muligt at ændre et beløb hvis man taler med kunden om at han godt vil have en ekstra ting med, så skal han ind og godkende beløbet igen, altså købe varerne engang til. Er det kun Scannet der kører med det, eller kan man få et andet system hvor man bare selv kan trække når man sender varerne ??

De venligste hilsner Jens Kristoffersen

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:55
Hmm. Jens jeg tænker hvis du kunne få et Evt samarbejde med de danske bil forsikringer.

Og så blive informeret hver gang folk skifter bil. + at du jo så ved med det samme hvad det er for en bil.

derigennem skal der så sendes et Evt tilbud på billige ( i god kvalitet) viskerblade.

og man kan i princippet også gøre det med Eks.  Alufælge.

MVH: André

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:01
Dato: 16-04-2007 16:25:55 Forfatter: Jens K
Lasse... Nu skriver du at man skal lave et abonnement der stræker sig indtil kunden selv framelder sig, men hvordan gør man så med PBS hvis kunden betaler med Dankort ???

F.eks. så bruger jeg Scannet til mine 5 shops og der er det ikke engang muligt at ændre et beløb hvis man taler med kunden om at han godt vil have en ekstra ting med, så skal han ind og godkende beløbet igen, altså købe varerne engang til. Er det kun Scannet der kører med det, eller kan man få et andet system hvor man bare selv kan trække når man sender varerne ??

Jens - Jeg har lavet adskillige betalingssider for kunder: Jeg har erfaring med DIBS''s sytem.
Hvis en kunde har købt med kort, så kan du ikke ændre beløbet OP men du kan ændre det NED. Normalt må du ikke trække pengene før alle varerne er sendt.

Med abonnement, så fungerer det på samme måde næsten. Her bliver der blot gemt en nøgle der sendes til (i dette tilfælde) DIBS som så sørger for at trække kunden for beløbet. Her kan beløbet også ændres NED, aldrig OP.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:04
Det er en god ide det A. Elsborg siger, men jeg tror nu ikke at forsikringsselskaberne er så glade for at give kunde informationer ud.

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:43
Hvorfor har du ikke nævnt Amino rabatten på de fælge? :) Har et par venner som ikke kan finde noget fornuftigt sted at købe deres OZ Fælge :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:37
Dato: 16-04-2007 16:25:55 Forfatter: Jens K

Lige det punkt kan jeg ikke svare konkret på - men i mit regi - de aktiviteter jeg har med at gøre er det sådan at vores "månedlige abonnement" automatisk bliver trukket på "kundens" Visa kort.. så muligheden foreligger - men ved ikke præcis hvordan det foregår - prøv at tale med din bank om det punkt.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 19:30
PAS på med automatisk tilsending.

For ifølgekøbeloven har de jo returret, og regn lige ud hvad det koster dig at 5% sender tilbage til dig.

Tror den med at de bekræfter selv er en meget god ide.

Hvis du er intresseret i partnere til dette projekt så skriv til mig på
Ronnie@sitevision.dk

Jeg er meget intresseret

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:39
Dato: 16-04-2007 19:29:43 Forfatter: Ronnie Gasseholm
PAS på med automatisk tilsending.

For ifølgekøbeloven har de jo returret, og regn lige ud hvad det koster dig at 5% sender tilbage til dig.

Tror den med at de bekræfter selv er en meget god ide.

Det er min erfaring, at den mindre procentdel der returnere produkter langt er finansieret af den MER-OMSÆTNING man vil have på automatiske leveringer.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)