Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste navn til callcenter - 8 navne?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert Callpartner.dk eller Partnercall.dk (som en anden foreslog).

De andre er ikke så gode efter min mening. Jeg har selv siddet i et callcenter, så jeg ved af længere tids erfaring, hvor hårdt arbejde, det er. Man får ikke succes med hverken "simpel snak" eller "forsigtighed". Derfor bryder jeg mig ikke om simpletalk.dk og easywhisper.dk!

Held og lykke med callcentret!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Joel:
Kan du beskrive hvorfor?

Fordi Simpletalk er billigere og ikke så mange dikkedarer. Så er der nok nogle ekstra "avancerede" ydelser jeg kan tilkøbe, men det handler om nogle opkald.

Callpartner er mere 'det forventede' navn blandt en af mange.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prisen betyder ikke det store, jeg vil bare sikre mig et ordenligt navn :)

Callpartner lyder bare godt i mine øre.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er relevant er det opkaldet eller salget der er vigtigt

callpartner giver følelsen af opkald.

Find et navn der fokuser på salget/mødebookning

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Joel:

Det ville være surt, kan man slette dette indlæg, så andre ikke får ideen? :)

Er ked af at jeg ødelagde din undersøgelse ved at give min ærlige mening ;)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Joel:

Det ville være surt, kan man slette dette indlæg, så andre ikke får ideen? :)

Jeg håber at du nåede at få callpartner.dk - jeg kan se at det er blevet reserveret i dag...

Havde det været mig havde jeg nok købt de tre eller fem bedste og derefter sat det til afstemning.

Så havde det kostet et par hundrede kroner - men uden risiko for at nogen nappede det for næsen af mig.

Anyways, så håber jeg at du fik det Big Smile

mvh

Jan

Fra Følle
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne være beundringsværdigt med lidt danskklingende forslag - jeg synes, at de her engelske navne, der ikke skiller sig nævneværdigt ud, smelter sammen med det øvrige marked. (Jeg forudsætter et dansk marked, og der kan jeg jo tage fejl).

Her er mine hastige associationer:

Phonecorp: Stort firma, corp/corporate, koncern, upersonligt.

Exphone: Ex = forhenværende.

Quickphone: Hurtigt, måske "ikke grundigt".

Easywhisper: Dem, der hvisker, lyver. Eller også hvisker de, fordi de ikke tror nok på det, de sælger.

Simpletalk: Simpelt risikerer at være overfladisk.

Excalls: Ex = forhenværende.

Callparts: "Vi sælger dele til mobiltelefoner."

Callpartner: Klart det bedste af forslagene. En partner, der skal bruges, når man vil ringe salg hjem :-).
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes CallPartner lyder sådan lidt fesent, lidt ala (mediadirect, og danaweb agtigt) ikke helt til at stole på, find hellere på et eller andet navn som ikke har med selve branchen at gøre. Et med et rigtig godt klang, så det også lyder godt, når man har sagt det 100 gange på en dag over telefonen.

Vh. Jakub Slusarek

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

en til stemme på Callpartner.dk

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:
så det også lyder godt, når man har sagt det 100 gange på en dag over telefonen.

Det er sjældent callcentert bruger sit navn når de snakker med kundens kunder

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)