http://test.xhtmlchop.com/10710/ Er den ikke lækker-grøn? Teksten er ikke 100% færdig |
Siden er designet af profusion.dk og choppet til html af xhtmlchop.com
For at være helt ærlig så er den smule kedelig at se på... En forside er jo helt den som skal trække kunderne til eller lade dem klikke videre.. På nuværende tidspunkt er der tekst.. tekst og lidt mere tekst. Få nogle flotte billeder op, noget som både løfter siden op i den grafiske del samt er informativt.. Fortsat god dag. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
|
Super flot!! et billede eller to, så er den i vinkel. Vh |
Enig med de tidligere bemærkninger. Flere billeder. :) Pga. manglende billeder, ingen information om hvem I er, intet telefonnummer, intet CVR-nummer, ingen billeder af evt. medarbejdere/indehavere osv, så synes jeg siden virker utroværdig. Nu ved jeg ikke hvor færdig siden er. Men alle fanerne i toppen virker ikke. Hvis de skulle virke, så er der klart noget, der skal fixes. :D Det var min feedback. Håber du kan bruge det. Casper |
Fedt at du kan li' det Thomas :-) |
Ja, du har helt ret, det skal selvfølgelig på. Vi har været hos fotograf og fået taget billeder
Du har helt ret, og ja, det er fordi siden ikke er helt færdig endnu... Den er bare "choppet" til html fra en psd fil. De andre sider er på to-do listen. |
Hej Allan Super godt billede! Det vil gøre så meget ved troværdigheden og siden i en helhed! :) Hvis I får lavet billeder som dette og fixet de sidste ting, så er jeg sikker på, det nok skal blive rigtig godt! God vind og god onsdag. Casper |
lækkert layuot. Som en skrev, ville et par billeder gøre underværker. Kan se at I har et punkt på der hedder video. HUSK at du som Amino medlem får 2500,- i rabat på VideoTool - en WebTV løsning. www.videotool.dk Med den styrer du alt intern og eksternt videoindhold i egen WebTV løsning. Og I det design I har lavet. Kontakt os gerne hvis du vil høre mere. Også om vores partneraftaler, når I nu er udviklere. Thomas |