Hej Aminoer.! Denne tråd er egentlig bare en lille tudehistorie om Martin thorborg og Rasmus fra jubii''s foredrag den 26. denne april. ![]() Men har lidt forhistorie til dette: Jeg har læst Martins bog og finder hans råd ganske gode, endnu mere end rådene blev jeg inspireret af hans historie og Martins bog blev startskudet til at jeg "fandt" ud af man kunne blive iværksætter, og nu er helt sikker i min sag. Jeg går stadig i gymnasium men har mere end set lyset her, og har enda også en hjemmeside på vej op en af dagene, som Amino kan hjælpe mig lidt med Nå men...Syntes det er helt iorden at Martin har smidt et banner op på amino og det er bare endnu bedre idet noget af indtjeningen går til forbedringen af Amino som er min faste startside :-) Men så så også på dette banner at Martin jo holder foredrag den 26. og tænkte at jeg Måtte da bare opleve det! Desvære blev lykken kortvarig begravet da man ser det koster 1000 kr eksklusiv moms for indgang! Respektere helt at Martin er en busy man, men når man ser det lidt i perspektiv er det da utrolig syndt for mig at det skal koste det samme at se Martin som at det koster at se 50 cent, scissor sisters, johnson niarn, alphabeat mm optræde :)! Kender selvfølgelig godt grunden og at der kommer mange flere til Zulo rocks koncert og blabla. Men det ændre jo ikke noget på at man ikke kan komme derind ![]() Ved ikke helt hvad jeg venter af svar på det her - men ville bare skrive det ! ![]() |
Martin Thorborg den 26.
mvh Carsten |
|
Som iværksætter er der masser af udgifter og det er ikke mange af dem hvor man kan få rabat bare fordi man ikke har så mange penge. |
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Nu ved jeg ikke HELT om du kan sammenligne et foredrag med Martin med en ZULU ROCKS KONCERT :p .. Jooh, begge dele er skam underholdeende, tro mig, har set Martin, hehe.. Meeen.. Med et foredrag fra en som Martin, skal du huske på at du måske går ud med så god viden og gode råd der gør, at du måske kan tjene.. hmm.. lad os sige 5.000 kr på det.. Det koster 1.000 at deltage, så det vil sige et muligt overskud på 4.000 kr ved at se Martin i forhold til ZULU ROCKS.. Ved ikke om det er en lidt for.. hmm.. abstrakt måde at se tinge på, men sårn teoretisk set er det jo faktisk sådan det fungere :). Hvad du så lyser, er jo helt op til dig :). |
|
![]() |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Kunne ellers være spændende :). |