Ikke fordi det har noget med sagen at gøre, men jeg gør det gratis for at hjælpe FDIH med at få flere medlemmer. Jo flere der er med, jo stærkere står vi alle over for f.eks. PBS, det offentlige m.m. og det syntes jeg er vigtigt. Husk på at for sølle 3.500 kr. får du medlemsskab af FDIH resten af 2007 med alle de fordele det giver, den fulde version af E-Pusher og så et par gode foredrag. Det er sgu fundet for de penge! I kan læse mere her: http://www.fdih.net/kalender/2007/april/succesfuldopstartafonlinevirksomhed.aspx Dbh Martin |
Hvornår kommer du til Jylland så vi bondeknolde også kan høre dit foredrag ?
Og hvad kræver det egentlig hvis jeg nu selv ville arangere et foredrag med dig her på Djursland ?
Og hvad kræver det egentlig hvis jeg nu selv ville arangere et foredrag med dig her på Djursland ?
Det kunne jeg nu godt få lyst til.
Jeg kunne jo kontakte alle ervervscheferne her og arangere noget, er du så med på den ?
Der er nu vist ikke så mange tilbage efter sammenlægning af kommunerne, ja jeg ved det faktisk ikke rigtigt, men det skulle vel kunne løses.
Og da jeg nu svarer direkte til Martin vil jeg selvfølgelig af høflighedshensyn undlade at reklamere for min antispam software som kan ses på www.null-spam.dk