Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi stiller op med hende her

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

  Nå, så kom dagen hvor konkurrencen blev afsluttet! (den 15 februar 2012).

Vi vandt ikke "peoples choice" da vi i samme region lå med +200 stemmer imod bl.a. et polsk firma som havde fået +1000 stemmer.

Og har til morgen kunne jeg se på RolandDG's side at regional vinder blev vi heller ikke, da det blev et firma som havde folieindpakket babucha-figurer (som så også var helt vildt flot lavet!).

MEN, så fik jeg en spændende opringning fra RolandDG - Jurien har valgt os som vinder i kategorien "Hounable Mention" !!! Det er hvad der svarer til en 3-plads!

Og set med mine øjne, så er det faktisk den bedste pris vi kunne få. For den er netop givet på baggrund af at vi har udvist et ekstraordinært kreativt og teknisk viden inden for storformat-produktion på disse maskiner! Så nu er det slået fast, også af en jury på verdensplan "Vi kan bare det der pis!".

.... Bliver denne tråd nu flyttet til Jantetæskeren? Geeked

/Jesper

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
.... Bliver denne tråd nu flyttet til Jantetæskeren? Geeked

Naturligvis. Det er hemed gjort.

Og stort tillykke med den "hædrende omtale".
Det er langt bedre at vinde på "I har været dygtige" end på "Uha, hvor har I mange venner".

Meget, meget flot.

- og i øvrigt var det jo også et rigitg flot stykke arbejde, I stillede op med.

Venlig hilsen

Hans

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det, Jesper!

Du har helt ret i at det er den fedeste kategori at vinde. Godt gået!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Til de dovne, som hopper til sidste indlæg: her er det "ærede værk"

Til Jesper Mus: Stort tillykke

Jesper Norbøll:

  I forbindelse med at producenten Roland afholder konkurrencen Roland Creative Awards for kreative virksomheder der benytter deres udstyr, har vi valgt at deltage med vores Roll-up Girl.

Vi stiller op i den Nord Europæiske region (der er ikke nogen for DK) og indtil videre er vi kun to virksomheder fra Danmark som deltager, resten er fra England, Tyskland, Polen m.fl.

Så jeg vil blive rigtig glad, hvis I gider at gå ind på www.rolandcreativeawards.com og give vores Roll-up Girl en stemme. I skal først vælge Danmark som land nede i bunden af siden, før I kan gå ind under Galleri og stemme på vores bidrag.

Roland opfordre direkte til at man får sine venner, bekendte m.m. til at stemme, så derfor er jeg heller ikke tilbageholdende med at bede mine med-amino'er om en hjælpende hånd Geeked.

Antallet af stemmer er ikke alt afgørende, da det er en jury fra Roland som afgører hvem fra hver region der kommer videre i konkurrencen om at blive global vinder. Men jeg er nu ret overbevist om at antallet af stemmer også hjælper på det.

Generelt set, så tror jeg vi har en change, da vinderne bl.a. findes ud fra det kreative, avancerede og tekniske niveau. Og da vi pt. er de eneste som har udnyttet alle mulighederne i deres nye flagskib inden for storformat-print, hvor vi bl.a. har brugt metallic og hvid funktionerne, så burde vi ihvertfald på det tekniske niveau være på forkant i forhold til dem som har lavet traditionelt CMYK-print og f.eks. sat det på en væg eller rundt om en bil.

På forhånd mange tak for hjælpe hvis du giver os en stemme - og også til dem som bare krydser fingre for os Smile.

/Jesper

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke, godt gået :)

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 107
Fra  Foliekniven.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået.

Tillykke herfra også :O)

Foliekniven.dk -FolieKlistermærker, Bannere, messeudstyr mm.
Nem og hurtig online bestilling.. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det cool! :-) 

Tillykke Yes

- Alexander Baandrup Larsen  

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)