Ja, det siger jo lidt sig selv, men jeg har lige oprettet et domæne sidste dag ved navnet awayrejser.dk Nu mangler jeg nogle konstruktive idéer til opsætning af menu og andre små detajler som jeg ikke lige kan komme på. Da jeg først lige er gået igang er der er også begrænset materiale på hjemmesiden, men er simpelthen tabt for idéer, har noget på tungen som lige mangler at give mening.. Giv den gas med idéer :-) Mvh Martin Nielsen |
Lige nu ok , da der kun er en forside , men når kommer flere sider på , kan der forskellige ting der er bedre menu ved meget enkel
enkel siden kan også ved flere vælge højre eller venstre menu , ved lille side øgning lidt antal undersider kan man med fordel skjule noget og når man klikker kommer der flere forslag op der passer til dette emme
wiki og ordbog ved øges meget stor lige som amino.dk gør de viser ikke alt , men man kan søge sig frem til og hver ord er næsten forklare på siden med deres wiki side , dette gør de fleste store sider laver en interne links struktur på siden.
hvor meget du regner med, der vil ske med siden meget afgøre hvad der er bedste