Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv idéer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det siger jo lidt sig selv, men jeg har lige oprettet et domæne sidste dag ved navnet awayrejser.dk

Nu mangler jeg nogle konstruktive idéer til opsætning af menu og andre små detajler som jeg ikke lige kan komme på.

Da jeg først lige er gået igang er der er også begrænset materiale på hjemmesiden, men er simpelthen tabt for idéer, har noget på tungen som lige mangler at give mening..

Giv den gas med idéer :-)

Mvh

Martin Nielsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:30

Lige nu ok , da der kun er en forside , men når kommer flere sider på , kan der forskellige ting der er bedre menu ved meget enkel 

enkel siden kan også ved flere vælge højre eller venstre menu , ved lille side øgning lidt antal undersider   kan man med fordel skjule noget og når man klikker kommer der flere forslag op der passer til dette emme

wiki og ordbog ved øges meget stor lige som amino.dk gør de viser ikke alt , men man kan søge sig frem til og hver ord er næsten forklare på siden med deres wiki side , dette gør de fleste store sider laver en interne links struktur på siden.

hvor meget  du regner med, der vil ske med siden meget afgøre hvad der er bedste 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 19:12

Tak Mikael.

Ved du tilfældigvis hvordan jeg får et logo i søgefeltet ligesom Amino har en pære i venstre side?

Mvh Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:55

Argh - c'mon, helt ærligt! Der er intet på din side andet end det navn, du har valgt - og du er allerede idéforladt? Det er ikke særligt lovende.

Hvorfor har du valgt at lave en rejseside, hvis du ingen idéer har? Hvis du virkelig vil det her, så kig på nogen af alle de allerede eksisterende rejsesider og lade dig inspirere. Og tilføj så nogen af dine egne idéer.

Du er simpelthen nødt til at have noget gejst - ellers spår jeg, at du meget snart går død i dit projekt.

Det kræver knaldhårdt arbejde at skabe en succes!

Held og lykke med det!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 16:08

Hej Thomas. Er langtfra idéforladt, men jeg tror det er mig selv som sætter begrænsninger for alle de aspekter som skal spille ind. Når jeg så selv sætter mig i en begrænsning, kan der godt være lidt lukket.

Har mange ting at lære endnu kan jeg se. :-)

Mange tak for konstruktiv kritik.. Det giver både gejst, og forventninger til mig selv forude.

Mvh

Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:14

Ok - det var bare ikke lige det indtryk, jeg fik. Wink

Men jeg kender godt det her med at have mange idéer og at have svært ved at sortere i dem. Jeg er selv i gang med et rejsesite - omhandler dog kun rejser til ét specifikt land - og her har jeg allerede fundet på så mange features, at jeg er blevet lidt rundtosset ved tanken om al den tekst, der skal skrives :-)

God weekend!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)