Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af callcenter

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg vil gerne have dem samlet et sted, så jeg kan holde øje med at de gør deres arbejde ordenligt, at de får det sociale, som høre til på en arbejdsplads, da der vil være gode gevinster til bedste sælgere på dagen.

Dermed skaber sælgerne en intern konkurrence, som udvikler sig i flere salg. Derfor ser jeg ikke nogen grund til at de skal arbejde hjemmefra, det er jeg ikke den store tilhænger af.

Med venlig hilsen

Jannick Joel

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 15:46

Grunden til at jeg hælder lidt til at sælge telefoni er fordi, at jeg har arbejdet med det meget længe og har en dyb viden indenfor området.

Jeg er frisk på at sælge andre produkter også, det kan også være fysiske. Jeg kan bare ikke komme i tanke om et gode nicheprodukt, som kunne skabe et overskud. Skriv gerne hvis i har nogle idéer :)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:44

Johannes:

- Low cost! CRM systemer er ikke billige. Vi bruger et "udviklingsprogram" der hedder "BASCOM". Det koster 1/5 af alle andre systemer! Telefonregningsmæssigt bruger vi mobiltelefoner der er koblet til bærbare computere via noget der hedder "mobile CTI" og "Nokia PC suite". Her er der mange penge at spare!

Gør man ikke forskell mellem crmsystemer og phonersystemer som feks bascom, ivocall og deslige ?

Hvor phonersystemet er mere simpelt 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:52

Jannick Joel:

Jeg er frisk på at sælge andre produkter også, det kan også være fysiske. Jeg kan bare ikke komme i tanke om et gode nicheprodukt, som kunne skabe et overskud. Skriv gerne hvis i har nogle idéer :)

Overskudt ligger vel primært i at du sælge billiger end din fhv arbejdsgivere ?

At du har lavere omkostninger per salg.

Har du kun tænkt dig b2b eller er b2c og med i overvejelserne? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58

Hej Jannick. :)
Nu ved jeg godt at jeg ikke selv er kommet ordentligt igang med mit eget firma, men tror du har din erfaring med dig. Jeg kan også forstå at du nok har tjent mange gode penge som du måske har sparret sammen, hvilket kan give dig en fordel, hiv din bank til samtale og smid alle penge du har på bordet og fortæl dem dit koncept, jeg tror ikke du skal styrer det, ansæt nogle dygtige fagfolk og lad dig selv stå i spidsen for skibet ;)
Jeg har på fornemmelsen, at mange tror man skal kunne alt selv, men idéen er basic og så et godt koncept, så kan ens ansætte klarer resten ;)  

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)