Hey Aminoer, Nu går jeg med tanken om at starte mit eget callcenter, altså sælge produkter for andre virksomheder via telefon. Jeg har arbejdet i et callcenter med 300+ ansatte og ligget top 3 sælger i snart 1 år, jeg går derfor med tanken om at hive de bedste sælgere fra virksomheden over i mit eget callcenter, så vi kan opnå en høj klasse indenfor telefonsalg, men også give vores samarbejdspartnere den bedste aftale og sikre dem en masse salg. Det bliver ikke noget problem at få fat i engagerede og dygtige sælgere, det eneste jeg går og spekulerer over, er om hvor jeg skal starte? Er der nogle ting der skal tjekkes op på, eller er det bare at få nogle samarbejdspartnere, lave en aftale om betaling pr antal salg, finde ud af et mål om måneden og få nogle medarbejdere og sørge for telefoni og en masse leads? (Leads = oplysninger om kunder inkl tlf numre.) Jeg har rigtig meget viden indefor området, men jeg er kun 17 år gammel, ville nogen tage mig seriøst hvis jeg startede mit eget callcenter? Jeg har mange der ville kunne indtræde som salgscoaches og meget andet. Så er der noget meget vigtigt der skal undersøges, eller er det bare at få nogle sælgere, få nogle samarbejdspartnere og begynde at ringe til mulige kunder? Med venlig hilsen Jannick Joel |
Hvordan vil dit callcenter adskille sig fra andre ?