@Richard
Jeg har brugt det sidste år på at brainstorme, hvad jeg skulle sælge over nettet. Kampsport er min passion, min interesse og der, hvor jeg vil bruge min energi! Jeg har kontrolleret markedet og nej, det er bestemt ikke den bedste avance. Konkurrencen er heller ikke nem. Dog har jeg brugt rigtig lang tid på at finde ud af, hvad jeg kan byde, som ingen af mine store konkurrenter kan. Jeg mener at have fundet noget rigtig godt og jeg er i fuld gang med at sætte det i værk. :) Personligt mener jeg ikke, at man skal hoppe ud i et produkt, man ikke interessere sig for. Man risikere blot at man ikke lægger nok kræfter i hele processen og det ender med et halvhjertet resultat. Hvilket kunderne altid kan mærke!
@Thomas Frost
Det er et rigtig flot tilbud. Det er bestemt lavere end mit første tilbud. Jeg er desværre så langt, at jeg har min shop, mit design, min host, min leverandør osv osv, at det er alt for sent at starte shop hos en anden. :) Men tak for info.
@Thomas Bigum
Tak for sparket! Jeg kan da sagtens se nu, at Facebook er ideelt til, hvad jeg har brug for! Nogen gange skal man lige have det sidste kick, så man får åbnet øjnene. :)
@Maritt
Mange tak for din feedback. :)