Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en webshop?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil gerne lave en hjemmeside der sælger nogle produkter, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg kommer i gang. Hjemmesiden skal bla. bestå af en side hvorpå de forskellige produkter vises, samt den obligatoriske betalingsside. Hvilke program skal jeg bruge for at lave/oprette sådanne hjemmeside? Er der nogle praktiske ting jeg skal vide før jeg går i gang? Glæde mig meget til at høre fra jer! :)

Mvh Daniel 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg bruger selv cms systemet magento på min webshop der sælger gaming udstyr, Det kan godt være lidt avanceret at komme igang med, men når man først er inde i det, så er det super lækkert. Det har alt hvad man skal bruge, og mulighederne er utallige :)

Held og lykke med shoppen :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Hvis du ikke er teknisk anlagt, så skal du have en person eller firma til at sætte en webshop op for dig. Der er flere muligheder ved valg af system, Magento, Shopify eller Prestashop for at nævne nogle få.

Derudover skal du have et abonnement på en betalingsgateway, så dine besøgende kan betale varer med kreditkort samt en indløsningsaftale med PBS/NETS.

Endelig skal du også have nogle billeder samt tekst til de produkter du vil sælge i shoppen.

Du skal selvfølgelig også gøre dig klart hvilke lande du vil sælge til og hvordan varen skal leveres.

Har du flere spørgsmål, så send bare en privat besked.

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Fra Kjellerup
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har brugt OsCommerce som er en gratis webshop. Den kan du tilpasse med en masse addons, så den passer til dit behov, For at tilpasse den er det en fordel hvis du kender lidt til kodning eller har interesse i at sætte dig lidt ind i det.

www.oscommerce.com

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

dalle333:
Jeg vil gerne lave en hjemmeside der sælger nogle produkter, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg kommer i gang.

Der er selvfølgelig alt det tekniske omkring hjemmesiden, men der er også en hel del praktiske ting, som du er nødt til at tage stilling til når du får den lavet.

Har du allerede gjort dig overvejelser omkring hvilke produkter du vil sælge? Har du leverandører? Hvad med leveringstider?

Jeg har før hjulpet webshop-ejere i gang med deres søgemaskineoptimering, hvor jeg kan se, at de har en hel del praktiske forhold de skal have styr på, inden de for alvor går i gang. Det er fx at have lavet en tekst omkring leveringsbetingelser og lignende.

Hvis det er en webshop du regner med at gå fuldtid i, vil jeg også klart vælge en løsning, hvor du får Konverteringssporing opsat fra start, eller som minimum et system hvor det er nemt at sætte op. Det gør dig i stand til at måle på hvem du sælger til, hvad de køber, og hvordan du har fået de besøgende ind på din webshop.

Det er ikke nødvendigvis et lille projekt - men du skal have held og lykke med projektet!

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Der er mange platforme du kan benytte til at sætte en webshop op med, for at nævne nogle få. Magento, Prestashop, osCommerce. 

Det er ikke umuligt at installere disse for u erfarende, men det kræver sin tids læsning. Så har du lyst til at lære noget så gør det den vej. For en erfaren person tager det højest en time at opsætte følgende.

Den største udgift udover lager til en webshop er oftest betalings-gatewayen man skal bruge for at tage imod betalingskort. Du kan evt. kigge på epay.dk eller dibs.dk for at få et indblik i priserne.

Håber det hjalp.

mvh

Jonas 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel:

Først og fremmest syntes jeg det er super fedt, du gerne vil i gang med en onlinebutik, og det er fedt at se!

Når du skal ud og have gang i en internetbutik også kaldet webshop, så er der ufattelig mange elementer der spiller ind.
For at få et indblik i hvad der er nødvendigt for at få din butik til at køre godt hele vejen fra start af, er det nødvendigt at have noget baggrundsviden.

Du behøves ikke nødvendigvis være ekspert, men det er altid godt, rart, dejligt at vide en smule om hvad der ligger bag det hele.
Derfor vil jeg anbefale dig Daniel, at enten købe eller gratis downloade light versionen af: Martin Thorborgs e-bog, "E-Pusher", hvori han skriver om at have en online butik, og alt hvad der er vigtigt at vide for at komme sikkert i gang.
Denne bog kan også bruges senere hen som opslagsbog til forskellige problemstillinger, du kunne få på din vej mod toppen.

Du kan finde både den fulde version eller light versionen af "E-pusher" på www.e-pusher.dk 

Held og lykke med det, og du er velkommen til at tilføje mig i dit netværk eller skrive en besked med evt spørgsmål, hvis du skulle føle for det.
Tak for nu.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Tusind tak for dit svar! Jeg overvejer at få et firma til at lave det for mig. Hvor meget vil det koste at få oprettet en god og velfungerende webshop?

Mvh Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har prøvet mange shop programmer sort set alle sammen af de store og jeg vil sige at Opencart er det bedste Smile

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg vil 100% sige magento et den bedste mulighed for dig, jeg kan hjælpe dig med at sætte en side op meget billigt til 500kr. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)