Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger person til SEO af min side

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Social psykologi ER vigtigt, men du må endelig ikke tro, linkbuilding IKKE er! Det er ikke enten eller, som mange altid har troet - ranking algoritmen fra Google er kæmpe og indeholder mange faktorer. Den sociale del bliver afgjort mere og mere effektiv i forhold til rankingen - men det betyder ikke, at det er dominerende. Så sørg for at følge de råd, som Casper skriver i hans velskrevne blogindlæg, fokusér på en god søgeordsanalyse OG begynd så så småt at bygge den sociale del op efterhånden som det giver mening. Du skal ikke bare fylde på fordi det betyder noget i forhold til rankingen... Den slags kommer Google hurtigt til at kunne sortere i ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marcel Fuursted:

Social psykologi ER vigtigt, men du må endelig ikke tro, linkbuilding IKKE er! Det er ikke enten eller, som mange altid har troet - ranking algoritmen fra Google er kæmpe og indeholder mange faktorer. Den sociale del bliver afgjort mere og mere effektiv i forhold til rankingen - men det betyder ikke, at det er dominerende. Så sørg for at følge de råd, som Casper skriver i hans velskrevne blogindlæg, fokusér på en god søgeordsanalyse OG begynd så så småt at bygge den sociale del op efterhånden som det giver mening. Du skal ikke bare fylde på fordi det betyder noget i forhold til rankingen... Den slags kommer Google hurtigt til at kunne sortere i ;)

I forlængelse Marcels glimrende indlæg skal også nævnes at omkring sociale medier så er målet ikke bare at have en masse followers eller skabe en massiv tilstedeværelse på Facebook (som nævnt tidligere i tråden). Målet er at få nogle followers og likes der rent faktisk interagerer med dig på dine sociale kanaler.

F.eks. er et tweet fra dig til dine followers ingenting værd rankingmæssigt, hvorimod retweets er en ranking faktor. Jeg er helt på linje med SEO++ i at sociale medier er blevet langt vigtigere, men det er langt mere kompliceret hvad der virker, end blot at få en masse followers og en masse likes til ens side på facebookside.

Og så virker så virker backlinks nu stadig fremragende selvom andre ting er kommet til at vægte mere de senere år.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:05

Jeg er Faktisk enig med dig Thomas Frost, dine Likes aktivitet er også et parameter i algoritmen, det glemte jeg vist at skrive før.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:45

halløj :)

Først, tak for alle jeres gode argumenter, vejledning, links til guids, blogs og jeres meninger for ikke at nævne den store mængde spændende læsestof!

JEg vil i løbet af det næste stykke tid få læst det hele igennem og skrive til jer hvis jeg har nogle flere spørgsmål, håber det er ok,

'jeg vil også tage et kig på de mange tilbude som jeg har modtaget som PB, mail og her i debatten.

Er der andre der har nogle gode sider om seo eller tilbud herpå så skriv endelig

Tusind tak for hjælpen til ALLE!

Dbh

Chris Nielsen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)