P.g.a. ikke-planlagt vedligeholdelse, bliver vi nødt til at genstarte Amino's webserver om et kort øjeblik. Forventet varighed 5-10 minutter. |
Det er en katastrofe :-)
P.g.a. ikke-planlagt vedligeholdelse, bliver vi nødt til at genstarte Amino's webserver om et kort øjeblik. Forventet varighed 5-10 minutter. |
Og jeg har lige købt + pakken lol
|
Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx
I har sikkert haft et akut behov for at gøre det nu? Plejer i ellers at annoncere planlagt vedlighold et par dage i forvejen? Jeg overvejer at købe pluspakken men må ærligt sige at jeg ikke finder systemet særligt stabilt. Uanset hvilken pc eller mac jeg sidder ved så oplever jeg en del fejl på siden Hilsen Povl |
DU skriver vel når den er oppe og køre igen? |
Så er vi oppe igen på "den anden side". Desværre blev vores problem ikke løst. Har man problemer med at besøge Amino i Firefox efter at være kommet ind via vores seneste nyhedsbrev, skal man slette sine cookies. Der har indsneget sig et ugyldigt tegn i URL'en fra nyhedsbrevet. Det giver desværre bøvl i Firefox. |
Hvis vi skal tage Amino ned i mere end 5-10 min. så plejer vi at gøre det om natten, men har vi et akut problem vi gerne vil løse, så gør vi det med det samme. Mht. stabilitet, så er vi ved at implementere en ny søgning på Amino og det har givet os en del uforudsete problemer og for at gøre ondt værre, så har Jacob som står for det lagt sig med lungebetændelse. Så vi er lidt vingeskudte lige nu. Det beklager jeg meget. De bedste hilsner
|
Shit happens og nogle gange skal det bare til. Og nu var det jo kun 5-10 minutter. :-) |
Povl det var groft sagt, hvis du ønsker din forretning det bedere så køber du vel også plus? Vel ikke pga nede tid, jeg startede på amino for et år siden og har endnu ikke oplevet at Amino har været nede. (ikke hvad jeg husker af) - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg har ikke været bruger så længe på Amino, men i den tid jeg har været her har jeg oplevet en del fejl. Og det er muligt at de desværre er koncentreret i denne tid og at systemet ellers er stabilt. (Det er jeg sikker på at det er med så mange brugere der virker tilfredse) Så det er ikke ment som blindt brok, men blot et ledende spørgsmål. :) Hilsen Povl |