Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til loppekur.dk?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg har den sidste måneds tid bikset med min nye affiliate side (loppekur.dk) om loppemidler og loppeshampoo

Jeg arbejder stadig på den men kunne nu godt tænke mig lidt konstruktiv kritik af siden.

Hvad kan der gøres bedre/anderledes?

Mangler der indhold/tekst eller lign.?

Hvad kan man gøre for at gøre den endnu mere brugbar/indbydende ?

Kom bare med alt hvad i tænker !

På forhånd tak

Mvh Simon

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:07

Tekst 

Der kan altid komme mere tekst vis det videre formidler en viden om emmet , derved flere der linker til dig grundet siden er så god

Inter links

Husk lav interne links struktur på siden , hver gang et kerne ord nævnes linker du til den side , denne side starter med h1 omkring dette kerne ord 

Titler 

titler husk brug også under titler h2 h3 h4 det gør siden mere overskuelig og søgevenlig 

billeder

giv billeder titler og tags derved en chance for de findes i google billedet søgning 

Videoer

Videoer det kan give en chance for video links på google og folk synes  mere og jeres produkt når de ser en side med video på

Motivation

Forbedre jer altid man altid forbedre sin side , nyt tekst ny video alt forbedres alt og husk opdatere en gang imellem med nyt indhold , du kan også lave en god nyheds blog på siden

her lidt ekstra tips  og ideer http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og  http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 22:56
Tak for brugbart svar mikael. Jeg skal helt bestemt have kigget på både intern link struktur samt titel tags på billeder osv.
Overvejer også stærkt noget video indhold på siden.
Andre ting?
Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 12:16

Ikke nogen der har flere tips?

Jeg er i gang med at link-builde, men synes det er svært at vide hvor mange kræfter man skal lægge i det i forhold til indholdet på siden. Jeg synes hurtigt man kan bruge tid på ingenting når man leder efter nye steder at smide sine links.  Så hvor er min tid bedst givet ud?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:31

Hej Simon.

Rigtig pænt layout - helt klart en af de "lækrere" Affiliate sider, jeg har set på Amino.

Som Mikael nævner, så skriv endnu flere artikler. Læs alt, hvad du kan om emnet på nettet, inkl. engelske/amerikanske sider, og lade dig inspirere. Og ja, gerne nogle flere billeder.

Hvad med et forum, hvor folk kan skrive om deres erfaringer med de forskellige produkter, etc.?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 12:37

Hej Thomas,

Rigtig pænt layout - helt klart en af de "lækrere" Affiliate sider, jeg har set på Amino.

Mange tak!

TT Tekstforfatter:
Hvad med et forum, hvor folk kan skrive om deres erfaringer med de forskellige produkter, etc.?

Jeg havde faktisk tænkt på det - tænkte dog på hvis nu f.eks. et slags loppeprodukt får dårlig omtale om det så ikke skræmmer nogle af kunderne væk? Folk skulle jo gerne købe gennem siden så jeg kan få lidt procenter ;o)....

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:43

Simon R. Pedersen:

Hej Thomas,

Mange tak!

TT Tekstforfatter:

Jeg havde faktisk tænkt på det - tænkte dog på hvis nu f.eks. et slags loppeprodukt får dårlig omtale om det så ikke skræmmer nogle af kunderne væk? Folk skulle jo gerne købe gennem siden så jeg kan få lidt procenter ;o)....

Det er naturligvis altid den risiko, man løber, når folk får lov til at komme med deres egen personlige mening. På den anden side højner det også din sides troværdighed. Der vil muligvis være både positive og negative indlæg om de respektive produkter, men så kan man jo selv opveje fordele og ulemper.

Du kan også se sådan på det, at du personligt kan være lidt ligeglad, hvilket et af produkterne, de vælger. Hvis der er et, der får lidt negativ omtale - jamen, så vælger de sikkert bare et andet. Uanset hvad, så får du dine procenter! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 13:31

God pointe ! Jeg kaster mig ud i det :o)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:22

Hej Simon

Jeg synes det er et rigtig fint site, du har lavet.

Farverne og stilen er enkel og rolig, og det gør det behageligt at besøge sitet.

Sitet er ikke så stort, så det er nemt at navigere rundt. Dog synes jeg ikke, at det virker så intuitivt, at der både er en menu i toppen med forskellige produkter og så de fem røde kasser på forsiden, som også virker som menupunkter.

Jeg kan også se, at Frontline Vet går igen både i menuen og i den første røde kasse. Så måske du kunne prøve at samle indholdet lidt mere.

Måske man kunne samle det mere i faneblade i toppen, f.eks. "Produkter" og så derunder have Frontline Vet, Adcantage Vet osv. Og så have et par punkter mere med gode råd, anmeldelser el.lign. Jeg synes f.eks. at du burde lægge de 10 råd og info om kattelopper på et mere fremtrædende sted - man ser dem næsten ikke helt nede i bunden, og det er da info jeg gerne ville have, hvis jeg havde et dyr med lopper.

Jeg forstår heller ikke helt meningen med "0 comments" i de røde kasser. Jeg kan ikke rigtig se muligheden for at kommentere. Men jeg synes forummet er en rigtig god ide! Det er godt med muligheden for dialog, især når dit site bliver mere kendt og besøgt. Jeg synes dog at skriften på forummet er ret lille - kunne man gøre den bare en smule større?

En sidste ting - hvad med et fikst logo, som linker til forsiden, så "Loppekur til dit kæledyr - find den bedste pris" ikke både er en overskift og et link.

Håber du kan bruge min feedback - held og lykke med sitet Smile

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 21:45

Hej Sisse og mange tak for svaret og meget brugbar og konstruktiv feedback,

Sisse Hansen:

Dog synes jeg ikke, at det virker så intuitivt, at der både er en menu i toppen med forskellige produkter og så de fem røde kasser på forsiden, som også virker som menupunkter.

Jeg kan også se, at Frontline Vet går igen både i menuen og i den første røde kasse. Så måske du kunne prøve at samle indholdet lidt mere.

Måske man kunne samle det mere i faneblade i toppen, f.eks. "Produkter" og så derunder have Frontline Vet, Adcantage Vet osv. Og så have et par punkter mere med gode råd, anmeldelser el.lign.

Helt bestemt god ide. Når man sidder og nørder er det ikke altid man tænker på hvad der lige er mest oplagt. Jeg vil se på om indholdet ikke kan samles mere. Jeg tror dog der er nogle begrænsninger i det tema jeg bruger mht. menu struktur, men det vil jeg arbejde lidt videre med.

Sisse Hansen:
Jeg forstår heller ikke helt meningen med "0 comments" i de røde kasser. Jeg kan ikke rigtig se muligheden for at kommentere.

Fjernet :o) Det er ikke som udgangspunkt meningen at man skal kommentere - jeg vil hellere have diskussioner og feedback i forumet.

Sisse Hansen:

En sidste ting - hvad med et fikst logo, som linker til forsiden, så "Loppekur til dit kæledyr - find den bedste pris" ikke både er en overskift og et link.

Arbejder på sagen ;o)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)