Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side på google ?

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :)

Vil gerne vide hvor godt jeg ligger på googles søgemaskine ? Min side er www.likelaughing.com, og mine keywords jeg satser på er "funny videos".

Eller en måde til at finde ud at dette på ? 

På forhånd tak :)

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjekke det på google hvor den ligger med ordret funny videos 

Tilmeld jer hos http://www.seosupport.dk/default.asp?id=246 få denne her gratis hvor ligger dine nærmeste konkurrenter du kan altid opgradere vis ønsker mange data men den er god lige at starte men man få mange grund data 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men kan jo ikke helt finde den på google, da sider som break osv kommer øverst. :) Bliver jo uendelig at trykke kigge siderne igennem.

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg har lige kørt din side igennem et værktøj jeg bruge til SEO og jeg fandt dig ikke på de første 250 placeringer... Men mon ikke det kommer hvis du optimere og skaber nogle backlinks :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, har nemmelig også overvejet det. Er lidt igang med en Backlink-strategy. :P

men er spørgsmålet ikke lidt om det er "umuligt" ? Om jeg istedet burde at køre på andre "keywords" såsom "laughing".

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet er umuligt..

Hvis det er, så kan du jo altid smutte ind på google taste det keyword ind du vil optimere for, og kigger på de første fem hjemmesider som kommer op.. Se hvordan deres side er opbygget, hvilke titler de bruger på deres sider, tekster samt hvor mange og hvorfra deres backlinks kommer.. Derefter skal du så lægge en strategisk plan for hvordan du kan overgå dem, og med tiden vil du også kunne se resultater.. Selvfølgelig har det også en betydning hvor gamle deres hjemmesider er og hvor meget trafik der er på dem, men og der er altid et men, du kan sagtens komme op og true dem på deres placering med tiden, hvis du gør det rigtigt :)

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Derefter skal du så lægge en strategisk plan for hvordan du kan overgå dem, og med tiden vil du også kunne se resultater

Har du en gode side eller en god plan som jeg skulle prøve ? :)

Mange tak for de gode svar igen ;)

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

P.Julius.Engel:

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Derefter skal du så lægge en strategisk plan for hvordan du kan overgå dem, og med tiden vil du også kunne se resultater

Har du en gode side eller en god plan som jeg skulle prøve ? :)

Mange tak for de gode svar igen ;)

SEO arbejde har nogle små grundregler ang. onsite optimeringen, som title, meta, url, densitet af keyword for at nævne nogle af dem. Når din side har en god struktur, altså intern link struktur, den kan nemlig opbygges forskelligt, kommer helt an på hvilke sider du vil fremhæve osv.. Jamen så påbegynd med linkbuilding, find forums som passer til dit emne, og skriv et lille indlæg med de specifikke keywords du prøver at optimere for, og husk at linke rigtigt.  Igen er der forskellige metoder at tage i brug som kommer helt an på hvad du vil og hvad du kan. Find frem til hvad der virker bedst for dig og opbyg stille og rolig et stabilt SEO styrke over din side :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

som Alexander R.B nævner skal du først sørge for at din side er optimeret. Er der unikke sidetitler på ALLE dine sider, er sidebeskrivelsen med keywords og dog stadig brugervenlig at læse. Der er et hav af blogs og gratis e-bøger der ude, som går i dybden med alt dette. før når din side er optimeret, burde du begynde at lave ekstern SEO. Adwords burde heller ikke blive brugt før din side er fuldstændig optimeret internt. Det er desuden også mere effektivt at ligge godt i de organiske søgninger end i adwords.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indlæg.

Hvad menes der med unikke sidetitler ? :) sidebeskrivelsen er med keywords og god. 

Har du et link du kan anbefale ? ;)

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)