Mikkel... er det målet at sætte os sammen i januar og se lidt nærmere på hvad målet for 2006 er..? Nu er du jo selvudnævnt formand og dermed ordstyrer, men tager jeg fejl hvis ''vores'' opgave i FOK bliver at oplyse jakkesættene, politikerne og de selvudnævnte eksperter på mangfoldige områder, om at kampagner altså bare ikke duer til alt....?!
Søger FOK at komme i en arbejdsgruppe i folketinget eller hvordan? You name it... |
Hej Mikkel og i andre :)
Super idé! Jeg har selv gjort mig samme bemærkning - primært i forbindelse med at komme fartsyndere til livs. Jeg bor på Åboulevard, ved krydset mod Bülowsvej, og har utrolig mange gange været vidne til en helt ekstrem hensynsløs kørsel. Dette kombineret med et dårligt planlagt kryds gør, at jeg ca. ser et trafikuheld, en smadret cykelist, eller et par biler der er smadret sammen en gang om måneden lige neden foran mit vinduet, for slet ikke at nævne de mange gange jeg er blevet kørt over fødderne, af folk i venstresvinget der lige ville nå at dreje før jeg kom helt over gaden (og jeg gik over for grønt).