Jeg ville desværre ikke føle mig tryg ved at handle på siden. Visuelt ligner det noget en programmør har lavet, hvor der nok mere skulle have været en designer inde over. Mit råd vil være at få fat i en designer evt. på amino og få ham eller hende til at lave noget der passer til din målgruppe. Der plejer at være mange herinde der vil gøre det for en slik.
Så kan du selv koncentrere dig om det funktionelle, og bruge tiden på det.
Vi har skam fuldtidansat designere til at hjælpe kunderne med at få det de vil have.
Jeg syntes hellere ikke det er så heldigt at du har et link i bunden til gominisite... Det virker lidt forkert! Prøv hellere at lave et profsite og det betyder jo ikke at du ikke kan tilbyde minisite fra en partner...
Jeg syntes hellere ikke det er så heldigt at du har et link i bunden til gominisite... Det virker lidt forkert! Prøv hellere at lave et profsite og det betyder jo ikke at du ikke kan tilbyde minisite fra en partner...
Det er GoMiniSite der er hovedfirmaet og har programmeret hele CMS. og jeg er deres forhandler. Derfor er deres lille logo nederst i bunden.