kig på andre rejsesider, der er de klare farver i overtal - blå grøn orange - vælg nogle "sommerfarver" kig på dit profilbillede her på amino, og vælg den blå, og den grønne blandet med den helt lyse grå i monumentet |
Daniel Dipo:prikken:Farven er ok - kunne være bedre. Jeg ville stadig holde den i den "stil" - altså en farve der ikke er for prangende og skriger for meget. Tilgengæld ville jeg fyre den af med flotte og farverige billeder af paris.God pointe. Designet er ikke dårligt, og med støtte fra flere farverige billeder, kunne det godt gøre tricket. Bestemt et forsøg værd.
Hej igen..
Billeder med flere farver kan gøre en ændring ja, du skal dog passe på med lidt for mange farvirige farver, eller kommer der et klove tema på menuen.
Grunden til jeg tidligere skrev at det skulle være grøn eller blå i lysere nuancer er jo netop fordi at hver farve symbolisere noget, og det påvirker vores tanke gang..
Lige nu er farven laksefarve som faktisk ikke så lang væk fra rød, som i de fleste tilfælde betyder stop, advarsel eller farer. Blå er en solid og stabil farve, hvis du tilmeld laver den i lys nuance vil den skabe friskhed.
Grøn giver liv, og gøre livet mindre kompliceret, hvorfor tror du at de fleste apoteker rundt omkring kloden bruger farven grøn, det samme med lyskrydsene, grøn betyder kør, go, du kan stole på os..
Mange tror at hvis de bare smækker en farve op, jamen så skal det nok bare det ser nogenlunde ud. Tænker man mere over sit valg og laver en slagplan så kan man faktisk få mere ud af det i sidste ende.
Det er jo fuldstændigt som butikkerne, de placere deres produkter strategisk i butikkerne.. Det samme er det med farverne, tænk over det :)