Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke farve valg til denne side ville du bruge?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

kig på andre rejsesider, der er de klare farver i overtal - blå grøn orange - vælg nogle "sommerfarver"

kig på dit profilbillede her på amino, og vælg den blå, og den grønne blandet med den helt lyse grå i monumentet

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:39

Daniel Dipo:

prikken:
Farven er ok - kunne være bedre. Jeg ville stadig holde den i den "stil" - altså en farve der ikke er for prangende og skriger for meget. Tilgengæld ville jeg fyre den af med flotte og farverige billeder af paris.

God pointe. Designet er ikke dårligt, og med støtte fra flere farverige billeder, kunne det godt gøre tricket. Bestemt et forsøg værd.

Hej igen..

Billeder med flere farver kan gøre en ændring ja, du skal dog passe på med lidt for mange farvirige farver, eller kommer der et klove tema på menuen.

Grunden til jeg tidligere skrev at det skulle være grøn eller blå i lysere nuancer er jo netop fordi at hver farve symbolisere noget, og det påvirker vores tanke gang..

Lige nu er farven laksefarve som faktisk ikke så lang væk fra rød, som i de fleste tilfælde betyder stop, advarsel eller farer. Blå er en solid og stabil farve, hvis du tilmeld laver den i lys nuance vil den skabe friskhed.

Grøn giver liv, og gøre livet mindre kompliceret, hvorfor tror du at de fleste apoteker rundt omkring kloden bruger farven grøn, det samme med lyskrydsene, grøn betyder kør, go, du kan stole på os..

Mange tror at hvis de bare smækker en farve op, jamen så skal det nok bare det ser nogenlunde ud. Tænker man mere over sit valg og laver en slagplan så kan man faktisk få mere ud af det i sidste ende.

Det er jo fuldstændigt som butikkerne, de placere deres produkter strategisk i butikkerne.. Det samme er det med farverne, tænk over det :) 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:38

Tak for alle jeres raad, der er noget at proeve af nu..

Den "slider" der er nu skulle gerne blive udskiftet snart med en pænere en hvor billederne kommer mere til sin ret.

Ang. billeder saa skal jeg se hvad jeg kan goere.

Tak

/anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 00:05

Nu er det jo et meget teksttungt site, men jeg ville gå dybere med de nuancer du har nu. Måske endda lave en udfyldt (måske endda grafisk) header så det ikke virker som noget der bliver skåret over.

Jordfarver i mere støvede udgaver og så en kontrastfarve (rød eg.)

Hygge, kærlighed og rødvin (selvom Paris jo er meget mere)...

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 00:09

En teal ville også kunne gå...

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 11:54

Hej, jeg har nu ændret lidt paa farverne, hvad synes i  om det?

Jeg glemte desværre at tage en skærmbillede af hvordan det saa ud foer..

Mvh anders

http://www.parisbonjour.dk/

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 17:36

Anders S:

Mvh anders

Det ser meget bedre ud nu - det er mere frisk og indbydende og ikke så "tungt" at få i hovedet. Når der er så mange informationer, kræver det også en del for farverne så man ikke ender med at blive helt forvirret når man kommer ind og får lyst til at gå igen. Den er frisk og samtidig læsevenlig og indbydende og man får lyst til at kigge videre.

Thumbs up Yes

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 20:49

Daniel Dipo:

Anders S:

Mvh anders

Det ser meget bedre ud nu - det er mere frisk og indbydende og ikke så "tungt" at få i hovedet. Når der er så mange informationer, kræver det også en del for farverne så man ikke ender med at blive helt forvirret når man kommer ind og får lyst til at gå igen. Den er frisk og samtidig læsevenlig og indbydende og man får lyst til at kigge videre.

Thumbs up Yes

Hej, mange tak jeg er ogsaa godt tilfreds med farverne nu.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 22:27

Jeg synes du burde bytte om på reklame pladsen og seneste nyt. Det første jeg får øje på er reklamerne og IKKE dit indhold. 

Venligst 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:28

Jacob Friis :

Jeg synes du burde bytte om på reklame pladsen og seneste nyt. Det første jeg får øje på er reklamerne og IKKE dit indhold. 

Venligst 

Enig!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)