Hej Boysen Jeg snakker også gerne med dig, men jeg tror først det er godt når du er kommet lidt videre, jeg er jo ikke psykolog, men iværksætter. De bedste hilsner
|
hej Boysen,
Jeg har haft 2 nervøse sammenbrud, begge 2 tog mig mere end et par år at komme sig over , angst og det hele. Mange af mine tidligere venner har enten været på den lukkede, eller døde af overdosis.
Til sidst blev det hele bare for meget, og jeg begyndte at græde hæmningsløst flere gange om dagen. Jeg var ikke grådlabil, hvor du græder over ingenting, men jeg gav slip i, og plads til, min sorg. Jeg overgav mig .
Dette at kunne græde det ud, har reddet mit liv. Jeg er 100 % sikker på at jeg ikke bryder sammen igen, fordi når jeg er ked af det, så græder jeg. Og hvis man er sur og vred, er det , efter min mening, blot en forvrænget billede af at du er ked af det. Ergo , så er man ofte " bare " ked af det, når man er vred, udbrændt eller andet.
Hvis jeg bliver helt vild sur, så banker jeg i nogle puder med en golfkølle.. til jeg begynder at græde.
Vi er nogle der har fået nogle kort her i livet, som er ikke er for børn. Men man kan lære meget af børn og deres måde at håndtere følelser på. De lever dem ud med det samme, og så er de glade igen, og kan lege videre.
Jeg ved også der findes en bog om èn mand som græd så meget lige pludselig, at han efter et par år med at græde igennem, blev erklæret helbredt for diverse psykiske lidelser som han havde haft. Han modtog ingen anden behandling. Jeg har ikke selv læst den, men vil gerne. Og kan ikke huske navnet, men lidt kreativ Googling kunne måske finde den.
Dette her er ikke svar på dine , eller andres problemer, og er ikke ment som sådan. Blot et udpluk af mine erfaringer.
Jeg føler med dig