Jeg tror simpelthen ikke på, at en almindelig håndværker kan finde ud af at redigere i Joomla og Wordpresss... Laver de en fejl, ringer de, Og det skal så få som muligt.
Jeg tror simpelthen ikke på, at en almindelig håndværker kan finde ud af at redigere i Joomla og Wordpresss... Laver de en fejl, ringer de, Og det skal så få som muligt.
Nu har jeg selvfølgeligt plugget vores eget CloudSprout som selvfølgeligt ekstremt nemt, for brugerne at redigere i.
Men hvis jeg skulle pege på et Open Source system, som er nemt, så ville det helt klart være Concrete5. Det er meget nemmere end Joomla og Wordpress. Faktisk er det næsten ligeså nemt som CloudSprout :-)
Det, jeg er ude efter, skal være så simpelt, at en lille virksomhedsejeer selv kan rette simple ting på siden, der skal være et ægte domænenavn, og der skal ikke være reklamer for trjedjeepart (logo for Wordpresss etc.). De ting ser CMsimple ud til at leve op til, hvis man køber en lille håndfuld licenser.
Men nu må jeg da i gang med at tjekke de forskellige ting ud.
Der må have opstået en misforståelse et eller andet sted..
Wordpress kan sagtens installeres på et ægtedomæne, mange udbyder har faktisk 1 kliks installation efterhånden. Og wordpress er også uden reklamer, du skal jo bare erstatte wordpress logoet med dit eget :)
Du har sikker været inde og se på nogle wordpress sider som ligger på selve wordpress domænerne, og der giver jeg dig også ret, der er både reklame og alt muligt andet..
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant