Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17 år, ApS, hjælp..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg sidder i en situation, hvor vores tidligere firma, Curo Media, har fusioneret med nogle gutter fra Kbh. Dette er resulteret i, at vi nu skal ha' stiftet et anpartsselskab. Kapitalen er der og alle mine fine nye co-founders er rundet de obligatoriske 18. Problemet er, at det er jeg ikke. Jeg fylder 18 til februar, men vi er alle enige om, at det er for længe at vente med ApS, og da vi også er enige om, at det bedste er, at jeg kommer rigtigt ind fra start, lyder mit spørgsmål, hvordan dette skal gennemføres?

Jeg ved, at det ikke er super nemt, men jeg ved også, at det kan lade sig gøre... For ikke voldsomt lang tid siden stødte jeg ind i en hjemmeside som forklarede dette perfekt, og som linkede til en vis blanket der skal udfyldes.

Jeg venter spændt :-) 

Mvh.
Nikolaj Nørbæk 

Juusu here and Juusu there..

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:56

Jeg har ikke selv prøvet det, men er det ikke noget med at man kan hvis ens forældre skriver under? Ellers kan du gøre som Casper Blom. Hans far startede Casper Blom ApS, og på Caspers 18 års fødselsdag fik han overdrevet firmaet. I dit tilfælde får du så din anpart i firmaet på din fødselsdag af din far/mor eller what ever. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:33
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)