Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der penge i ????

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa...

Jeg står med en hjemmeside, som ikke kører så godt i øjeblikket.. Jeg handler med elektronik, men jeg må indrømme at det marked er noget svært.... Så jeg går og overvejer om jeg ikke skulle begynde at handle med noget andet...

Så nu vil jeg gerne høre jer, hvad er der gode avancer på ????

Og når i nævner en branche, så må I gerne skrive grossister eller fabrikker på....

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:42
Hvis du ville handle med audio og computer kabler så er avancen der ;)

Der har du ca 60-150 %..

Men til gengæld koster kabler ikke mange kroner.

Jeg har kontakter hvis du har lyst ;)

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 22:12
Er det ikke lige at overdrive lidt.. Jeg handler også med computere nu og hvis man vil konkurere med wupti og hvad de nu ellers hedder, så kan man tjene 50 kr på en computer.....

Er det mærke varer eller andre fremstillede computere ???

Jeg havde dog også forestillet mig noget andet end IT, da jeg synes at konkurrencen er meget stor der... Men jeg ved bare ikke hvad man skal handle med, hvis man ikke vil have så mange konkurrenter..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Dato: 10-04-2007 22:12:14
Forfatter: kim andersen
Er det ikke lige at overdrive lidt.. Jeg handler også med computere nu og hvis man vil konkurere med wupti og hvad de nu ellers hedder, så kan man tjene 50 kr på en computer.....

Nu er der også lidt forskel på en computer og et computerkabel.
Da jeg købte en laserprinter i Bilka kostede den kun 600 kroner for en god HP-printer. Til gengæld ville de have 150 kroner for et usb-kabel... der må de alt andet lige have en avance på flere hundrede procent. Dog endte jeg med at bruge den fra min gamle scanner i stedet :D

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:21
Tjah....

Der er penge i mange forskellige ting, spørgsmålet er bare om du kan sælge det?

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 22:40
Jamen skriv endelig hvad du har af foreslag, det er derfor jeg har spurgt jer........
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 00:30
Kunne overveje software.... Men hvis du går den vej, så nok kun handle yderest kendte mærker. Ala Microsoft og den slags.

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:40
Vil du kun videreforhandle produkter, eller vil du også gerne stå for noget forarbejdning? Jeg er ret sikker på at der er flere penge i at forarbejde end blot at skibbe grosisters produkter videre...

Hvis du VIL videreforhandle, så er der gode avancer på Rosendahl (50% af salgsprisen ryger i din lomme - ligger i Lyngby), skæreplottere (Graphtec, www.paratron.com er grossist i DK) og biler, blot for at nævne tre forskellige brancher.

Indenfor forarbejdning, kan du overveje merchandise med eget tryk (reklameartikler), specialkonstruerede kabinetter til case-moddere og lapning af cykeldæk. Igen områder med store avancer.

Du må lige selv komme med et udspil, før jeg gider at skrive kilometer-lange tråde med ideer, som du muligvis ikke kan bruge.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:16
Dato: 10-04-2007 22:12:14 Forfatter: kim andersen

Hej Kim,

Hvad er problemet? Har du få salg, eller tjener du for lidt på de salg du laver?

Hvis ellers du har mange salg, så er vejen til flere penge mersalg. Vi sælger en del PC''ere, og det er sjældent at vi ikke laver mersalg. De fleste PC''ere vi sælger bliver solgt med antivirus, Office-pakken, installationsservice, udviddet service, tasker til laptops etc. Så selvom avancen måske ikke er enorm på selve PC''en, så er det samlet set en fornuftig forretning. Så du skal gøre det supernemt for dine kunder lige at smide de ekstra ting i kurven - det skal kunne gøres samtidig med at de lægger PC''en i kurven.

Hvis dit problem er for få salg, er der nok andre ting du skal arbejde med. Har du forresten læst Martin Thorborgs E-Pusher?

mvh Carsten

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 08:26
Jeg vil sige det på den måde, at der er slet ikke nok salg til at få det til at løbe rundt og så er det ikke så fedt... Defor går jeg og overvejer at skifte branche.....

Det med Rosendahl tiltaler mig en del, men kan det lade sig gøre at komme til at handle med dem ??? Det er jo et stort kendt brand som ligger rigtig mange steder og vil de virkelig sælge til en webshop.. Kender Du evt en grossist af dette eller skal man tage kontakt til Rosendahl selv ???

Det jeg er på udkig efter istedet for salg af IT, er en Branche hvor der ikke er så stor konkurrence, hvor avancen er okay høj...

Så det kunne være indenfor møbler, isenkram, eller en ting som ikke er blevet så kendt her i Danmark endnu.....

Kender i en branche hvor man kan handle direkte med leverandøren og samtidig ikke købe alverdens hjem på lager ??

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)