Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønprogram eller outsóurching

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg mangler et program eller firma som kan beregne min løn samt en medarbejders løn..

Vi er 2 personer i firmaet

er der nogen herinden som har en god ide hvordan man billigst og lettest laver beregning og indberetning

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:39

Billigt og let er Danløn - gå ind i danløn.dk og tilmed - enkelt - du skal udskrive en NETs betalingsaftale, som jeg synes de har gjort det besværligt, men du skal printe den og indsende og aflever i banken for PBS betaling af løn, skat osv

Du kan også køre Multiløn som vist er enklere, da du vist nærmest bare kan emaile info til dem, men jeg kan ikke detaljer - jeg kører danløn og er glad for det, og får klart angivet alle bogføringskonti ved hver overførsel -

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:56

I dit tilfælde ser jeg to umiddelbare løsninger:

1) Danløn, som også cookie anbefaler - den helt store fordel her er at det er billigt og at det fungerer perfekt til små virksomheder. Prisen pr. lønseddel er kr. 15+ moms.... det kan vist ikke gøres meget billigere!

2) og dog :o) - der er også en løsning der er helt gratis nemlig letløn, som du kan få adgang til via din tast selv adgang ved skat. MEN, men min erfaring med det er et at det ikke altid er så LET som navnet ellers antyder....

Så igen danløn må være løsningen for dig.

Flemming Bach

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 10:06
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 10:26

Flemming Bach:

2) og dog :o) - der er også en løsning der er helt gratis nemlig letløn, som du kan få adgang til via din tast selv adgang ved skat. MEN, men min erfaring med det er et at det ikke altid er så LET som navnet ellers antyder....

Jeg har selv anvendt letløn i 5 år nu. Det tager mig ca. 2 minutter om måneden at indberette og køre løn. Sidst tog jeg tid og det var omkring 1 min 30 sek. Du får en opkrævning op A-skat og AM, ATP som betales og du skal så selv udbetale din løn fra firmakonto til privatkonto. Som for alle IT-systemer skal man lige sætte sig ind i hvordan det fungerer (ganske hurtigt) og herefter kører det bare. Og det er som sagt gratis og der er en god og venlig telefonsupport, hvis/når der er behov - og alt kører via internet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35

Peter Skouhus...Skabelon.......ja!

MvH

Peter

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:54

Hej kandetpasse,

Jeg arbejder med bogføringsopgaver for mindre virksomheder udført med WinFinans og har herunder enkelte der selv vil køre lønregnskabet.

Det gør jeg så i et regneark hvorfra jeg udtrækker lønsedlerne og får beregnet alle tal der skal indberettes til skat, feriegiro, atp, evt. pension ect. og det er tidskrævende!

Kan kun anbefale dig at få Multidata løn eller andre udbyder til, at gøre dette du betaler væsentligt mindre end den tid du må anvende på dette omkring 52,-kr./måned - ok når du først er kommet ind i det så er det nok til at have med at gøre men......der er ikke meget at spare.

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)