Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ER ustruktureret - hjælp

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Hvis du ønsker virkelig detaljeret beskrivelse af tid og projekter vil jeg anbefale dig MS project som jeg selv dagligt bruger.

Det giver du et overblik som er priceless, men det kræver altså også at du virkelig er klar til at ligge tid og "struktur" i det :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:41

Ville egentlig også have anbefalet dig mindmap, den er bare ikke så god til at styre tiden og have overblikket over hvor mange % af opgaven der er færdig. Til gengæld hold det i mange andre situationer.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 11:33

Jeg har et godt råd til dig:

Køb denne bog, giv dig tid til at fordybe dig i indholdet og jeg GARANTERER, at du vil opleve en bedre og mere effektiv hverdag. Hvis ikke jeg har ret, så send efterfølgende bogen til mig og jeg vil give dig beløbet du gav for bogen tilbage.

Du har alle forudsætninger for at rykke dig LANGT - du har lysten og engagementet, hvorfor denne bog for dig vil virke endnu mere effektiv.

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 21:19

Hejsa
Jeg bruger outlook som jeg så synkroniserer med min telefon. På den måde får jeg en påmindelse/alarm når der er noget som jeg skal huske eller lave. Samtidigt kan jeg også nemt overskue mine planer når jeg er på kundebesøg eller lign., da det jo bare er at kigge i kalenderen på telefonen.

Helt ærligt, så kræver det jo, at jeg skriver de ting ind som også er kedelige, men så kan jeg i det mindste ikke sige til mig selv, at jeg har glemt det Smile

Mange hilsner fra

Birgitte

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)