Hej Alle Jeg har en tendens til at være ret ustruktureret. Jeg føler det er en hindring for såvel min personlige udvikling samt udviklingen af mit firma. Jeg vil derfor gerne høre om der er nogen der kender til værktøjer, eller har ideer til hvordan jeg kan strukturere min hverdag, så jeg får et større / bedre overblik og samtidig føler mig mere effektiv?? Hvad gør I?? Bruger I kalenderen i outlook som sindsyge? Bruger I andre programmer? Små huskeseddler? Inddeler I jeres arbejdsdag med: 1 time kanvassalg 1 time til mails 1 time til bogføring etc.?? Al respons og feedback vil blive værdsat, jeg føler mig ski… frustreret for tiden. Hilse Morten |
Prøv at kigge samtlige dine opgaver igennem. Nogle af dem skal nødvendigvis styres helt struktureret, nemlig de opgaver, som hvor andre er afhængige af dig. Det gælder f.eks. økonomi og kundeopfølgning. Andre opgaver kan du jonglere med, som det passer dig. Hvis du er et ustruktureret menneske, får du mest ud af at få andre til at løse de strukturkrævende opgaver og selv holde dig til de "sjove".