Det kan være de arbejder på den, men den igen server ligger på. Ellers også har personen bare købt den, for at sælge den videre senere.. Så ja den er desværre optaget.
Jeg tror jeg tager nordicdesigns.dk
- siden design har været købt januar 2010 - har jeg med mine øjne ret til at oprette en side indenfor en måned med designS. Siden Jens Kjaer Pallesen ikke har lavet noget endnu på nordicdesign.dk.
Jeg tror dit gamle navn, er bedre end de retninger du tænker i, der er en tendens til at man giver unikke navne der ikke direkte har noget med det firmaet laver. Dels for at undgå at det kommer til at hedde noget som viser sig at være en trend, som feks. E-dit og dat.
Men også fordi alle de gode navne som, du har opdaget, er væk.
Et eksempel på dette er waoo, der er selfølgelig 100 andre grunde til at de har valgt det navn. men en vigtig faktor var at undgå trends.
Tror heller ikke det er en god ide at kalde det nordicdesigns når domænet nordicdesign er taget, det giver alt for let fejl. De fleste vil taste det uden s, og så får de en tom side.
Ikke sådan lige, så skal jeg vide noget mere om dit projekt, hvordan vil du positionere dig i markedet, hvem hendvender du dig til, hvem er dine konkurrenter, hvilket image skal virksomheden have, osv.
Ikke sådan lige, så skal jeg vide noget mere om dit projekt, hvordan vil du positionere dig i markedet, hvem hendvender du dig til, hvem er dine konkurrenter, hvilket image skal virksomheden have, osv.
Jeg har også tænkt meget på: formedia.dk
Ville dette være ringe? Det er da nemt at huske, ville jeg tro.