Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside og et par spm.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot hjemmeside, og nemt at finde tingene...:)

Et god eksemplar på hvor overskueligt det faktisk kan laves.

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:42

Mht. Erhverv kontra private, så ville jeg nok bytte rundt på priserne med moms og uden moms, så det er en den pris med moms der fremgår tydeligst. Når priserne med moms skiltes med småt og priserne uden moms med stort, så føler jeg virkeligt at der er nogen der prøver og fører mig baglyset.

Det er ikke noget jeg ved med sikkerhed, men jeg har en ide om at erhverv's folk har mere sans for at kigge efter priser med og uden moms end private har. Iøvrigt ville jeg blive sindsygt skuffet hvis jeg som privat havde fundet alt det maling jeg gerne ville have, og så kom til kurven og opdaget at jeg også skulle betale en masse moms.

Min pointe er nok lidt at man ikke lade produkter fremstå billigere end de i virkeligheden er, jeg tror at forbrugerne gerne vil se hvad tingene rigtigt koster. Jeg ved godt du skriver det med småt, men jeg håber du er med på hvad jeg mener :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 15:42

Tak til jer begge for god og anvendelig feedback. Helt sikkert nogle ting jeg ikke havde tænkt over, så der er noget at arbejde med.

H1-2-3- overskrifter, hvad menes der her? Afsnit med fed/større skrift eller?

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:41

med h1-h2-h3 mener han aht. søgemaskinerne. Det er altså ikke noget stylings orienteret, men fordi du kan optimere dine sider til søgemaskinerne ved at bruge h1-h2-h3 de rigtige steder.

Nu kommentere jeg ikke så tit, men jeg læser en del, og mikael er god til at komme med kommentarer der der handler om SEO, men det kunne du jo ikke vide :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:18

charlottefrich:

Tak til jer begge for god og anvendelig feedback. Helt sikkert nogle ting jeg ikke havde tænkt over, så der er noget at arbejde med.

H1-2-3- overskrifter, hvad menes der her? Afsnit med fed/større skrift eller?

Overskrifter 

Jeg kan se den længste side  fakta om maling  er der kun brugt h2 kigget igennem kilde koden jeg kunne ikke se der er brugt i overskriften denne side h1 det skal side starte med 

Lav undertitler h2 om hver under emmer h3 er en under titlen igen som viste her i indlægget desværre er det ikke muligt at lave h1 i indlæg her på amino.dk

Denne side er den er meste om maling på din , det er vigtigt der kommer masser af udgående links fra den side til dine , produkter hver gang et produkt , nævnes vigtigt også produkter der nævnes linker til denne side

Udvide siden mod flere kerne ord

Ser ud til du har en god grundviden om dit produkt, dette er absolut et plus og som kan hurtigt blive den billigste markedsføring for dig .

Hvad gøres der 

Blogger på siden 

Du kunne lave en wiki på ordbog ligne

Fordel ved interne links og viden på siden 

Interne links er blevet vigtigere for tiden og siderne er det meget vigtigt de giver masser af viden , du kan ikke bare går ud og købe links , interne links giver tit meste

Ved viden kommer der oveni sikkert nogle der bare vil linke til fordi siden er super .

Tekst på siden er vigtigt for at findes i søgemaskinerne , god ide også sprede lidt med siderne 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 11:20

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:26

charlottefrich:

Ser det bedre ud nu, på siden Fakta om maling? http://www.maling.nu/fakta-om-maling.aspx

langt bedre nu , der kan selvfølgelige laves enkel mere interne links , men siden som var før det er en verden til en forskel , teksten var jo rimelige tætskrevet og uden overskrifter .

Nu er den tekst langt mere søgevenlig og meget mere læsevenlig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:02

Meget pæn og overskuelig side. 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)