Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort tillykke til Helle!

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Og så håber jeg SERIØST, at der er mange mænd, som har tænkt med det forkerte hoved, da de satte krydset ud for Johannes parti, ENHEDSLISTEN. Nuvel hun er en pæn pige, men at kommunisterne vinder sådan frem i DK, det er direkte skræmmende...

 

Den nu tidligere regering har selv skaffet stemmerne til Enhedslisten, bl.a. ved at forkorte dagpengeperioden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 9 person

Fra ende til anden, stinker denne tråd af dårlig taber. 

Men den nemme løsning er at stille sig op og tude, også ellers bruge de næste 4 år på at sige, og desuden kun fremhæve og se, "Hvad sagde vi". I stedet burde landet samle sig for den opgave der ligger forude, og respekterer valget fra danskerne.. når det er gjort, må man også bakke op, eller i det mindst give en chance.

Et tillykke fulgt af et "bare vent og se", lyder sgu noget hult. 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg erindrer ikke at Danmark klarede sig SÅ dårligt under Nyrup, så personligt frygter jeg ikke fremtiden.

Jeg ser frem til at blok-politikken bliver brudt, så vi kan komme i gang med nogle langtidsholdbare løsninger, der kan give  Danmark den  stabilitet, som blok-politikken aldrig vil kunne levere. Slingrekurs, hvor landet skifter retning hver fjerde år er ikke godt for nogen - så jeg håber bare, de vil holde deres løfter. 

Selv er jeg  dog ganske godt tilfreds med, at der fortsat er flertal for tilbagetrækningsreformen - hvis vi kan få en kombination af de to økonomiske planer, vil det ikke være så dårligt.

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt tror jeg ikke den nye regering holder et år...
Der er så store ting som skal på plads de umuligt kan blive enige om, med mindre radikale ændrer mening og bliver super røde....Det er nok tvivlsomt...

Hele fair løsning er allerede smuldret, radiakale har været ude med ultimative krav nu om at de ikke vil lægge stemmer til en skatte stigning på over 17 milliarder... Fagforeningerne vil ikke være med til at finde 12 minutter mere nu når efterlønsreformen er styrket...

SF, Enhedslisten er jo direkte gået på valg om at efterlønsreformen skal rullles tilbage... Sohn og Villy kan næppe styre baglandet mere, de ser magt i deres øjne nu, og Johanne kan ikke træffe selvstændige beslutninger uden at skulle spørge hovedbestyrelsen som domineres af ærke kommunister...

Det holder ikke 12 måneder...

Problemet med at respektere valget fra danskerne er at jeg tvivler stærkt på at det er gennemtænkt, og som en anden skrev tidligere i tråden, mange har stemt enhedslisten som protest over de meget dårlige politikkere...Og man kan jo ikke sige at danmark ikke havde tillid til Lars Løkke, de er trodsalt gået frem og er klart det største parti...Men det ryster mig at se at danskerne stemmer så rødt som de gør, håber virkelig det er grundet protester de har stemt som de har gjort...

/M

 

 

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror der går lang tid inden vi får ny regering og foklaringen er i mit link...

Artikel

Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke rigtig se at Helle T står som vinder af valget. Hendes parti gik tilbage og fik det dårligste valg i 108 år, og SF gik også tilbage. Kun reddet af de Radikale som går frem og har fået mange stemmer fra de konservative. Så hun får statministerposten, men den bliver meget svært :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt går i bølger, også regeringer. Der er ingen grund til at frygte de store forandringer for os. Vist bliver der højere skatter på en række områder, men vi kommer ikke til at gå fra hus og hjem, og ligenu har vi tabt en fodboldkamp og har lyst til at smadre et par telefonbokse på vor vej, men når vi er klare i hovedet, så ser vi det nok som en svingning - til fordel for nogle, og skade for andre, men så LANGT FRA en REVOLUTION for os

vh - move on

JA det er da logik at det går op og ned, men hvad kommer det til at koste. Skal vi have blå regering hver gang gælden løber fra de røde. Det er sq da tåbeligt. Det er sq lige før man ønsker enevælden tilbage.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Jeg tror vi kommer til at få ti år med Helle Thorning, og det tror jeg faktisk flertallet skal være glade for.

Det er ikke fordi jeg har nogen speciel politisk indsigt, men boligsiderne fylder så meget i lokalavisen at jeg da tydeligt kan se at ikke engang 2x dagpengesatsen kan betale terminerne. Jeg tror de fleste har fået snust lidt til det liberale samfund, men samtidigt lukket øjnene for realiteterne. Selvom man skulle være blandt de heldige der har en friværdi på en million, så er det jo ikke noget der kan veksles til kontanter på en formiddag. Det vil ikke engang være sikkert at man kan låne i friværdien.

Kommer der til at mangle arbejdskraft? Næppe. Vi kan faktisk komme i den situation at vi må TVINGE folk på efterløn, fordi der vil være for mange der bidrager for lidt. Vi har rigtigt mange lønmodtagere uden lønnet arbejde, - i virksomhedspraktik og under uddannelse - at det reelle antal af arbejdsløse er langt højere end det opgøres idag.

Den eneste måde vi kommer videre på, er ved at BIDRAGE mere til samfundet. Det er sådan set ligegyldigt om man er blå, rød eller ræverød, - for om man skal tjene en krone for at kunne bruge en krone eller at bruge en krone for at tjene en krone er lige fedt.

For iværksætterne som de er flest, er det til gengæld et supergodt resultat. 2/3 af alle iværksættere må lukke igen, og det har ikke noget med politik at gøre. Det har noget at gøre med at man ikke anstrenger sig nok. Så den retorik de blå har kørt med de arbejdsløse, - at der er arbejde til dem der gider og derfor halverer vi dagpengeperioden som et incitament - vil nu blive ført over på iværksætterne. At de iværksættere der gider kan få succes, fordi der er succes til dem der gider.

Virkeligheden er, at arbejdsløshed ikke har noget med dagpenge at gøre, og at succes som iværksætter ikke har noget med afgifter og skatter at gøre. Begge dele, beror ene og alene på det enkelte individs vilje til at gøre det bedre.

Vi skal ikke lægge vores liv i hverken Lars Løkke eller Helle Thornings hænder, - men i vore egne.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin analyse der giver plads til både "vindere" og "tabere".

Jeg håber også at der bliver lagt op til samarbejde - uanset hvordan resultatet blev for de enkelte. Danmark er et meget harmonisk land med ca. 50% på hver fløj. Det bør selvfølgelig betyde at de politiske partier, politikerne og alle andre samarbejder om at opnå det der er bedst for os alle sammen.

Det nytter ikke noget at vi udelukkende fokuserer på den ene måde at træffe beslutninger på eller den anden - der skal være plads til alle. Og det tror jeg faktisk en kvinde er bedst til at jonglere på plads. Tillykke til Danmark med en regering der ønsker samarbejde.

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg FATTER ikke folk, der tror de kender det store økonomiske billede og fuldstændig vender det døve ører til de mest veluddannet økonomer i dette samfund.

Dukkemageren: Flot tale, men sorry, jeg vælger at stole på DREAM!

Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)