Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort tillykke til Helle!

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 10 person

Ja hun fortjener et stort tillykke, da hun åbenbart er den person, som danskerne vil have som statsminister. Det kan man så være enig eller uenig i, men danskerne har talt!

Nu har vi alle også i flere år hørt på, at Helle mente hun kunne trylle og ændre alt. Nu har hun så chancen for, at bevise de lovende og store ord faktisk har hold i virkeligheden... Men bliver hun ikke bare den nye "Obama"? Hun bliver husket, fordi hun var den første kvindelige statsmininster, men ik på hendes bedrifter?

Jeg tvivler stærkt på den kommende regering. Enhedslistens store indflydelse, hvor de skal blive enige med altid utilregnelige Radikale, som kan nå at skifte mening 17 gange på de 12 minutters ekstra arbejde dagligt...

Og så håber jeg SERIØST, at der er mange mænd, som har tænkt med det forkerte hoved, da de satte krydset ud for Johannes parti, ENHEDSLISTEN. Nuvel hun er en pæn pige, men at kommunisterne vinder sådan frem i DK, det er direkte skræmmende...

Hvor længe går der før næste valg? Jeg giver det max 1-2 år...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Ja, man FATTER ikke at man har kunne sætte kryds ved Enhedslisten. At de vinder sådan frem er som du selv nævner skræmmende! Det er komplet ulogisk i min optik at se et sådan parti vinde frem på den måde.

Tillykke til Helle, der er ikke andet at sige. Jeg regner med løkke er på den igen om et par år.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ja helle har brug for held og Løkke, og jeg håber ikke hun

bliver Schmidt'et af røde hunde

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har ikke fulgt så meget med i valgkampen, da jeg mener at det er over hele perioden de skal overbevise mig om, at de skal have mit kryds. Det er der så ikke nogen der har præsteret igennem de seneste 4 år, så det blev sat hvor det som regel plejer at blive sat.

Det er dog ikke rigtigt lykkedes for Helle, at forklare mig hvad der er hun står for, og hvad hun egentlig har tænkt sig at gøre for Danmark. Så jeg har brugt noget af aftenen på at kigge deres sider igennem, for at se om jeg kan blive klogere på det emne, og finde ud af hvad der venter.  Og jer er faktisk ikke blevet klogere :o)

Men jeg er faldet over flere ting, som jeg ikke rigtigt kan forstå. Blandt andet dette:

  • Så skal vi have styr på indtægterne - Vi vil prioritere og vise mådehold

Jeg er godt nok ved at være lidt træt, men jeg forstår det sgu ikke. Så jeg tænkte at det nok ville betyde at vi slipper for nogle afgifter og får nogle skattelettelser, men det viser sig at det er helt omvendt, Der er en del der tyder på, at danskerne skal til at vænne sig til en regn af afgifter. Men det er åbenbart at vise mådehold.

Nå, men i et demokrati får man den regering man har fortjent. Og for mit eget vedkommende, kan de faktisk kun overraske positivt. Så det glæder jeg mig til at de gør :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Socialdemokratiet er jo gået tilbage de vinder kun grundet frem gang i enhedslisten og radikale venstre altså 2 stærke yder sider indenfor rød blok der står stærkt 

Radikale venstre har mange af venstre mærke sager og enhedslisten det omvendte , hvem vinder det tovtrækkeri ?

Det er ikke en overbevisende sejr rød har fået 0,4 % , det var ellers lidt tættere ved 97% der krydset mange sikkert finger de sidste 3% hvad stemte de.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Jeg har ikke fulgt så meget med i valgkampen, da jeg mener at det er over hele perioden de skal overbevise mig om, at de skal have mit kryds. Det er der så ikke nogen der har præsteret igennem de seneste 4 år, så det blev sat hvor det som regel plejer at blive sat.

Korrekt! og mange har efterlyst forandringer, som altså er sundt... Og det får de så nu, men jeg tvivler på, at ret mange har set konserkvenserne af de ønskede forandringer. Men har man stemt RØD blok, så skal man på ingen måde brokke sig, hvis skatten stiger eller afgifterne får et løft...

For det har man selv støttet via "forandrings" tanken...  

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Forfærdeligt så mange som har stemt på enhedslisten.At stemme på Johanne, er som at samle den smukke blaffer op - hvorefter alle tosserne kommer frem fra grøftekanten ;)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

12 minutter længere fodboldkampe i TV - bliver en lækker fremtid vi går i møde :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt går i bølger, også regeringer. Der er ingen grund til at frygte de store forandringer for os. Vist bliver der højere skatter på en række områder, men vi kommer ikke til at gå fra hus og hjem, og ligenu har vi tabt en fodboldkamp og har lyst til at smadre et par telefonbokse på vor vej, men når vi er klare i hovedet, så ser vi det nok som en svingning - til fordel for nogle, og skade for andre, men så LANGT FRA en REVOLUTION for os

vh - move on

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)