Man kan nærmeste ikke sige til en der haft en gamle HP og går over til Mac at han fået noget der er bedre end den bedste sony eller et af de andre mærker vis havde det før , for selvfølgelige er den nye bedre end den gamle , computer . vis skal sige noget skal du have prøvet den nyeste af de fleste mærker , for at sammenligne en gamle og ny det kan man ikke Man skal sammenligne ny mod ny , for nogle er computer valg en vane sag , nu er de blevet fan af dette mærke og vennet sig til knapper og alt fungere sådan på denne computer og alt mere en vane sag. Selvfølgelige forskel men i alt svært at igen hvad er bedste nu , da imorgen måske en ny igen kommer med noget nyt igen der er bedre end den anden Hver gang jeg fået ny computer om det er Mac eller Sony mv. har den været hurtigere og bedre den jeg fået , da alt udvikler sig , jeg bliver træt når ser nu kan jeg se der er noget der sket meget med hastighed mv. |
Jeg skiftede slev til mac for nu 2 år siden - og jeg kan præcis genkende begge jeres situationer.
Jeg havde endda en ipod hvor der stod en så corny sætning som: "Apple is something you eat" - jeg var ikke videre begejstret for dem.
Men det ændrede sig da jeg selv fik fingrene i en mac.
De problemer jeg efterfølgende har haft med mac:
de statistikprogrammer jeg har benyttet i undervisningen har ikke fungeret med mac.
1. Jeg har derfor benyttet Parallels til at køre windows samtidigt.
2. Savnede One note. Det er nu erstattet af Evernote.
3. De få gange med vil spille et spil, så er det svært at finde nogen som er udbudt til Mac.
Men i det daglige så kører min mac meget hurtigere og mere stabilt end jeg nogensinde har oplevet med pc, så jeg er stadig en lykkelige ejer af mac-produkter:)
Held og lykke med det hele.