Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung fyr med drømme, tilbyder DIG hjælp.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

De unge helte.. Hm ja.. Måske passer dette indlæg ikke ind her, men måske alligevel.

Det kan være du kan hjælpe mig, og omvendt.

Prøv tjek dette:

Goddag!

Mit navn er Frederik Sorgenfri.

Jeg er en frisk ung fyr, der har "gå-på mod"

Jeg drømmer om at blive iværksætter, og bruger RIGTIG meget af min tid, på at forbedrede mig.

Men men men.. Mangler DU hjælp?

Mangler du en ung gut, til at bedømme din webshop/what ever site fra en ung's synsvinkel. Så er jeg klar!

Mangler du hjælp til:

WordPress - Joomla - FTP - Photoshop CS5 - Illustrator CS5 og jeg kunne blive ved!

Jeg søger nogen, der kan give mig noget erfaring, før jeg selv kaster mig ud i det.

Hvis jeg selv skulle sige det, ja så er jeg godt på vej. Jeg kan ikke snakke for højt om det, da jeg IKKE har prøvet det endnu. Men en gang skal jo være den første' som man siger??

Jeg håber du kan lys i mig. Jeg kan i hvert fald, se lys i alle herinde.

Så mangler du en gut, som er klar på at tage udfordringen op, ja så er jeg ikke længere væk end et klik på PB:

De bedste hilsner

Frederik.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 23:27

Derudover, skal der også lydes et STORT TAK, til dem der tror på mig.

- Livet er anderledes nu.

Jeg har styr på min økonomi, og sidder og debattere blandt andre iværksættere. Det er vildt, at det bare kan åbne ens øjne. Har fået skabt mig et netværk, som jeg læner mig utrolig meget op af, indtil jeg er klar til at stå på mine egne ben.

Men nu er chancen her..

mvh.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:53

Hej du.

Er et logo en opgave du vil kunne klare?

Mvh Tobias.

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 07:00

Hej Tobias.

- Hvis du kan beskrive lidt mere om opgaven*, og sende det som PB til mig, så kan jeg da altid prøve mig frem.. Kvit og frit for dig.

*Her snakker jeg mål - Hvad har du af tanker til logoet - Farve osv ;-)

mvh

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:08

hejsa Frederik.

Jeg har nogle grafiske opgaver du måske kunne have interesse i.

Smid gerne en privat besked

.

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:28

Hej Frederik

Hvis du vil have endnu flere svar vil jeg anbefale dig at lave et indlæg i en kategori hvor alle kan læse med. I denne er det kun personer under 25 der har mulighed for at kigge med.

Venlig hilsen
Morten 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)