Jeg har problemer med at få overført penge fra min PayPal-konto til min danske bankkonto (Nordea) - de bliver afvist hver gang.
PayPals support direkte stinker og min egen bank tror jeg ikke ved så meget om PayPal... Min bank mener det er iban-nr og swiss-kode der skal bruges, men der er ingen steder i min paypal-opsætning jeg kan udfylde disse. PayPal ignorere nu også det spørgsmål hver gang jeg har skrevet....
Er der nogen her der har erfaring og med succes har overført penge fra deres paypal til deres danske bankkonto? Jeg har tjekket navnet meget omhyggeligt og det matcher perfekt på bankkonto og paypal.
I PayPal har jeg mulighed for at udfylde følgende:
Bank navn
Bank kode
Bank konto
På nær bank kode så skulle der jo ikke være noget at tage fejl af - det er så bare den bank kode der måske kan være hvor jeg fejler med min indtastning...?
Glæder mig til at høre fra jer erfarne PayPal-bruger :-)
Da jeg satte en paypal kode konto op og skulle hæve til min danske konto, så fik jeg pengene fra seb bank som paypal bruger i dk. Så du skal ikke bruge iban og swift. Men du skal huske du skal bruge den 4 cifrede kondo som kommer frem når du laver den verificering af kreditkort/konto når du sætter kontoen op. Den skal du bruge...
Jeg har heller aldrig haft problemer med paypal. Men som sagt, så kræver det at du har verificeret dine kontooplysninger. De trækker x kroner, og på konto-udskriftet er der så en 4 cifret kode, som du skal indtaste på paypal.
Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk
Har ingen problemer her med min paypal overførsel, men den 4 cifferede kode, er jeg sikker på skal være din banks registrerings.nr som er en del af dit konto.nr
Den 4 cifret kode som jeg får når de trækker de 12,50 kr. brugte jeg til at verificere mit kreditkort. I PayPal er opsætning af kreditkort og bankkonto jo skilt ad og er to forskellige processer. Kreditkortet virker fint når jeg køber med PayPal. Det er når jeg skal tilføje en bankkonto til at modtage penge på fra paypal at der går et eller andet galt.
Det jeg lige skal have bekræftet er at i indtastet den 4 cifret kode som kom ved trækningen i feltet bank kode under add bank account?