Så er http://www.menscloset.dk lanceret. Jeg tror selvfølgelig det bliver en success. Men det kunne være rart at få nogle input udefra. Derfor håber jeg at du har lyst til at bruge et par minutter på at kigge lidt på siden, og komme med en kommentar eller to.
MensCloset.dk sælger unikt herreundertøj. MensCloset fører mærkerne Andrew Christian, 2(x)ist og JBS.
Fin nok idé. Er lidt i tvivl om det er selve siden du vil have en vurdering på, eller om det er selve produktet?
Hvis det er produktet, så har du bevæget dig ind på et enormt stor marked, hvor konkurrencen er ekstrem stor. Der er rigtig mange internetforretninger om disse kunder, og da det nu engang er textil-produkter der sælges, så mener jeg helt bestemt at designet på siden skal leve op til produktet. Tøj og mode hænger sammen, og med sådan et produkt, hænger website og mode også sammen.
Der skal gøres meget mere ud af designet på din side, da den ikke rigtig afspejler det produkt du sælger, og så sådan ser jeg heller ikke noget grafisk vidunder på siden.
No offence! Siden virker sikkert efter hensigten, men designet skal der gøres noget ved.
Når jeg trykker "læg i indkøbskurv" her http://www.menscloset.dk/index.php?cPath=2 kommer jeg bare ind på produktet. Knappen skal hedde "Mere info" hvis det er det knappen viser.
Hvad skal man i øvrigt bruge antal til i produktoversigten når man alligevel ikke kan lægge i kurv?
Husk udnyt google viser op til 67 tegn ,lav en sigende og lang omkring din side , der giver flere klik og gerne unikke titler alle undersider.
videre arbejde
Lig gerne mere info på siden opdatere og kunne være en , der kunne laves en interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes links til undersiden der omhandler dette emme lige som amino.dk har en wiki side , du kunne også blogger på siden om dit produkt
husk den side du linker til starter med h1 der omhandler dette emme.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er enig med ovenstående kommentarer angående designet. Det skal I lægge noget mere arbejde i. Det hænger slet ikke sammen med de ellers seriøse produkter.
Det generer mig at I har udråbstegn efter hver af de fire punkter på forsiden. Det kommer til at virke useriøst. Og man skal ikke sætte mellemrum før udråbstegn. Jeg ved godt, at Word automatisk gør det, men det er ikke korrekt.
Jeg er enig med de andre om at designet kan gøres skarpere og med mere kant.
Og en super vigtig ting: Du skal måle på dit site. Du skal vide hvor dine brugere kommer fra, hvem der køber, hvilke betalte kampagner der er lønsomme og meget mere. Google Analytics er gratis, og du kan hente en stor gratis udgave af min Google Analytics bog her.
Jeg vil også sige at designet får det hele til at se meget billigt og hjemmelavet ud. Det kan selvfølgelig godt være en god ting, men det gør mig også betænkelig ved at handle der. Det skal man lige overveje, hvis valget er bevist.