Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om MensCloset.dk?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. Apr 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino bruger.

Så er http://www.menscloset.dk lanceret. Jeg tror selvfølgelig det bliver en success. Men det kunne være rart at få nogle input udefra. Derfor håber jeg at du har lyst til at bruge et par minutter på at kigge lidt på siden, og komme med en kommentar eller to.

MensCloset.dk sælger unikt herreundertøj. MensCloset fører mærkerne Andrew Christian, 2(x)ist og JBS.

På forhånd mange tak for hjælpen.

De bedste hilsner
Thomas Kondrup

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 07:54

Lige et par hurtige:

• Når jeg står på kategoriniveau og klikker på billedet, forventer jeg at jeg komme ind på produktet og ikke at billedet bliver forstørret.
  • Jeg blev skræmt væk da login feltet kom frem og overså faktisk at man kunne handle uden login
  • Designet er lidt identitetsløst

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:06

Fin nok idé. Er lidt i tvivl om det er selve siden du vil have en vurdering på, eller om det er selve produktet?

Hvis det er produktet, så har du bevæget dig ind på et enormt stor marked, hvor konkurrencen er ekstrem stor. Der er rigtig mange internetforretninger om disse kunder, og da det nu engang er textil-produkter der sælges, så mener jeg helt bestemt at designet på siden skal leve op til produktet. Tøj og mode hænger sammen, og med sådan et produkt, hænger website og mode også sammen.

Der skal gøres meget mere ud af designet på din side, da den ikke rigtig afspejler det produkt du sælger, og så sådan ser jeg heller ikke noget grafisk vidunder på siden.

No offence! Siden virker sikkert efter hensigten, men designet skal der gøres noget ved.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:21

Når jeg trykker "læg i indkøbskurv" her http://www.menscloset.dk/index.php?cPath=2 kommer jeg bare ind på produktet. Knappen skal hedde "Mere info" hvis det er det knappen viser.

Hvad skal man i øvrigt bruge antal til i produktoversigten når man alligevel ikke kan lægge i kurv?

Overvej at bruge SEO-venlige URL´er.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:26

Okay webshop Smile

kontakt siden

op med cvr nummer igen og op igen med telefon nummer det skaber troværdighed.

Køb

Køb husk man skal godkende dine handels betingelser , der står ikke klik der man skal godkende dem , da jeg prøvet at gennemfør et køb.

Titlen google

Husk udnyt google viser op til 67 tegn ,lav en sigende og lang omkring din side , der giver flere klik og gerne unikke titler alle undersider.

videre arbejde 

Lig gerne mere info på siden opdatere og kunne være en , der kunne laves en interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes links til undersiden der omhandler dette emme lige som amino.dk har en wiki side , du kunne også blogger på siden om dit produkt

husk den side du linker til starter med h1 der omhandler dette emme.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 05:50

Jeg er enig med ovenstående kommentarer angående designet. Det skal I lægge noget mere arbejde i. Det hænger slet ikke sammen med de ellers seriøse produkter. 

Det generer mig at I har udråbstegn efter hver af de fire punkter på forsiden. Det kommer til at virke useriøst. Og man skal ikke sætte mellemrum før udråbstegn. Jeg ved godt, at Word automatisk gør det, men det er ikke korrekt.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 11:15
Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:53

Hey Thomas

Jeg er enig med de andre om at designet kan gøres skarpere og med mere kant.

Og en super vigtig ting: Du skal måle på dit site. Du skal vide hvor dine brugere kommer fra, hvem der køber, hvilke betalte kampagner der er lønsomme og meget mere. Google Analytics er gratis, og du kan hente en stor gratis udgave af min Google Analytics bog her.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 21:57

Designet er en smule kedeligt og anonymt lige da jeg kom ind på den troede jeg det var en affiliate site til jeg fik set rigtigt efter

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:36

Jeg vil også sige at designet får det hele til at se meget billigt og hjemmelavet ud. Det kan selvfølgelig godt være en god ting, men det gør mig også betænkelig ved at handle der. Det skal man lige overveje, hvis valget er bevist.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)