Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om MensCloset.dk?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil som flere andre også sige der skal gøres noget ved designet, det udstråler slet ikke den seriøsitet og stilfuldhed jeg forventer af en online tøj forretning.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:22

Velkommen i klubben...;-)

Du har helt sikkert gjort dig mange og gode overvejelser omkring din shop, - bla valg af domæne, der har kørt tidligere også med salg af herretøj, så du håber sikkert på at kunne hente lidt goodwill, både hos kunder og google.  godt tænkt! - så meget ros skal du have, -men bortset fra det, deler jeg nok de øvriges opfattelse af sitet, at du har et stykke vej endnu, og er på et fhv. konkurrencestærkt marked.. - Også vil jeg nok passe rigtig meget på med brugen af ordet "unik"

unikt - er jo noget der kun findes éen af.. JBS Undertøj feks findes mig bekendt i mange forskellige størrelser og variationer, og det samme gør Andrew Christian sikkert er jeg overbevist om..;-)

/Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:34

Århhhh - og btw

så giver du dig selv DC problemer i og med du forsøger at sælge dine varer på Trendsales også og genbruger dine tekster der

http://www.trendsales.dk/listings/andrew-christian-shock-trunk-badebuks/22507850?pn=2&track=6&rt=ssr&road=sort_gallery&status=1#!/search?f=IsSellListing=1,CategoryHeaderId=200,CategoryId=215,ItemBrandTransformed=andrew+christian;s=CreateDate=d

Unikke tekster på unikke url'er - aldrig genbruge noget - nogen steder! - Det er ris til egen r..

/Ulrik

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:06
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)