Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP... Har fået stjålet materiale fra min side!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg har liget fået et kæmpe chok. Skulle lige tjekke en ny "konkulega" ud, og lige der jeg rammer hans forside, går mit hjerte istå et halvt sek. tid.

Jeg har for præcis en uge siden, fået lavet 4 banner til min side, som køre i min flash. Havde fundet designeren her på amino og nu finder jeg dem S.. på hans forside.

Er der nogen som kan hjælpe mig med, hvad jeg kan gør??

Håber at der er nogen aminoer her inde som enten vil hjælpe mig, eller som kan fortælle mig hvad jeg skal gør.

Min side hedder http://www.sexkanin.dk/ og den anden hedder http://www.butikviv.dk/ så kan i se hvor slemt kopiret han har lavet det.

Indtil videre er det kun bannerne, har ikke i første omgang fundet nogen former for kopiren har mine tekster.

Håber på hjælp...

Med venlig hilsen
Danny 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:26

Hej Danny.

Rent moralsk, så synes jeg, at webdesigneren har en dårlig sag.

Men juridisk set så kan du næppe kræve, at webdesignere undlader at bruge materialet i andre sammenhænge - med mindre webdesigneren har skrevet under på, at du har de fulde rettigheder til det grafiske materiale, så vil det normalt være sådan, at du kun har brugsrettigheder til materialet.

Mvh Troels.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 20:38

Nu har jeg personligt haft med at gøre med sexkanin.dk og de er superflinke og rare mennesker som virkelig ikk ku finde på at kopiere den slags, så synes det er latterligt at de gør sådan noget.

Men som sagt har du ikke skriftlig bevis på designeren og dato på det så er det desværre ikke noget at gøre ved.

PS. Jeg arbejder stadig på jeres bannere, i siger bare til hvis i stadig mangler noget.

vh

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:48

Ærgeligt at de vælger at kopiere dit materiale. Al held og lykke med sagen!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 20:54

Ja det er lidt noget l... Nu har man brugt en del tid på at få dem lavet og så ikke mindre end en uge senere, finder man de samme på en anden side. Og de har kopiret dem kraftigt, da jeg selv har fundet på teksterne og navne på produkterne. 
Så det er en direkte kopiring.

Har lige snakket med designerne, og han kender slet ikke noget til det og er selv chokeret over at der er nogen som at "stjålet" de banner som han har lavet til mig.

Men hvad kan jeg gør ved det. Skal jeg kontakte dem og bede dem om at fjerne dem? Og hvad skal jeg evt. skrive i mailen?

1CLICK.DK:

PS. Jeg arbejder stadig på jeres bannere, i siger bare til hvis i stadig mangler noget.

Tak for det 1click :)
Jeg har lige været ramt af sygdom i næsten en uge, så er lige kommet lidt bag ud, men er igang med at kigge på det. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:02

Desværre findes der mennesker derude uden meget fantasi eller kreativitet som så vises i at de låner lidt for meget af andre. Jeg har skam selv prøvet at få kopieret noget fra min side, men da jeg ikke gad at slås med konkurrenten vendte den anden kind til at lavede mit eget om under en dag.

Men ja svinsk det er det.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 21:09

Altså, så vidt jeg ved, så er det faktisk tyveri, hvis en anden kopirer dine tekster, for du har jo krav på copyright? Men ved ikke med banner og sådan noget, det kunne jo nok gå hen og blive en værre historie. I så fald, kontakt politiet, din advokat, Hells Angels, hvad ved jeg, i så fald det bliver slemmere :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 21:17

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

men da jeg ikke gad at slås med konkurrenten vendte den anden kind til at lavede mit eget om under en dag.

Men ja svinsk det er det.

Det har bare bevist at du er dobbelt så kreativ som dem, mester så det er godt gået!

Jeg synes personligt det er latterligt, hvis man vil have noget design koster det ikke så meget overhovedet altså hvis man vil satse på sin virksomhed.

Men ja sådan er det vel, heldigvis er dette bevis på hvor kreative vi andre er og ikke stjæler andres ideer !

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:31

Ja det er virkelig moralsk dårligt af butikviv.dk at stjæle andre folks materiale. Det siger jo også rigtig meget om deres "professionelle" virksomhedsmorale.

Men nu kontakter ham som der har lavet dem til mig webshoppen, og så må vi se hvad de siger og om de vil fjerne dem uden for meget besvær. 

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 107
Fra  Foliekniven.dk Skrevet kl. 10:25

Ja, det er lidt irreterende at finde sine egne ting blive genbrugt af kon-kollegaerne. Jeg kender det også fra vores egne billeder, som vi selv har taget, der også ligger hos andre konkurrende sider, dog i en væsentlig dårligere kvalitet.
Vi har valgt ikke at spilde tiden på det, og koncentrere os om alle de gode ting i stedet for. Al den negative energi bliver man bare i dårligt humør af :O)

Foliekniven.dk -FolieKlistermærker, Bannere, messeudstyr mm.
Nem og hurtig online bestilling.. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)